- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ja.Sharon nog beschikbaar voor dates?
Een tip: sinds ik de laatste keer in de Villa passeerde (toch al 3 jaar geleden) is er geen receptie meer maar een geautomatiseerd reservatiesysteem, en moet je via sms de dame melden dat je aan de deur staat. VERGEET DUS THUIS JE GSM NIET! Maar na wat gebonk op de deur en de bereidwillige hulp van een andere dame kon ik Sharon te pakken krijgen.
Ze is nog steeds de vurig enthousiaste dame die ik mij herinner, en ik kreeg al direct een lekkere tong gedraaid. Even knuffelen op het bed, elkaar uit de kleren helpen, een snelle wasbeurt en we konden er aan beginnen. Sharon was zeker niet passief en liet door geluiden en kronkelende beweging weten waar ik moest zijn.
Ik had hierboven al één en ander gelezen over squirten, maar nu werd ik voor de eerste keer in mijn leven met de neus op de feiten gedrukt. Nie normaal hoe dat er uit gutste. Niet direct mijn ding maar als een dame dit uit zichzelf doet dan ga ik zeker niet tegenwerken. Hierna condoom erom en een paar standjes waarbij ze mij eerst met de vingers en erna met een dildo stimuleerde. Afgewerkt met pzc, prostaat massage en happy end.
Hoewel ik nog goesting had (en zij blijkbaar ook) liet Jefke het afweten, dus hebben we nog wat nageknuffeld en gebabbeld over van alles.
Ik zou zeggen "voor herhaling vatbaar", maar onze werkuren vallen samen dus ik weet niet wanneer de volgende keer zal zijn.