Nu ga ik zeker ook die Sharon bezoeken. Squirters zijn idd erg zeldzaam.Reeds lang een wandelaar maar gisteren toch wel van 'mijn sokken geblazen'.
Voor de eerste keer in mijn toch al redelijke carrière als wandelaar mogen proeven van een squirtertje!
Na meer dan een dag zit ik hier nog altijd na te genieten van die heerlijke nectar die vrijkwam terwijl ik haar lag te beffen…
Vlot kunnen afspreken via sms na tweemaal haar proberen te bellen. Na het wasje staand beginnen tongzoenen, en als ik zeg tongzoenen is het ook echt wel zoenen! Ondertussen gingen haar handen op verkenning… Na 5 minuten liet ze zich op bed vallen en nodigde ze me uit om haar te vergezellen in een passionele paardans die vele hoogtepunten kende: deepthroat, edging & teasing, beffen tot ze squirte (3 maal), cockriding, intiem cowgirl en tenslotte eindigde met mijn orgasme nadat ze me commandeerde om twee vingers diep in haar vagina te steken terwijl ik ze befte en zij me deepthroatte in een innige 69. Haar bevel bracht een kortsluiting teweeg in mijn hoofd en ik explodeerde… Deze Dame (met hoofdletter) straalt gewoon wellust uit en liet me ontaarden tot iets dierlijks… ik was echt even van de wereld weg…
Misschien denk je nu dat ik wat teveel superlatieven gebruik maar voor mij was het een uurtje dat ik nog nooit meegemaakt heb en 99% van de andere dames die ik reeds bezocht ver achter zich laat! Passie heeft een naam: Sharon! Bij deze wens ik haar te bedanken en laat ik weten dat ik zo spoedig mogelijk wens terug in je armen te liggen!
Bij mij is het geleden van Britt van de Dirty Milfs waar is de tijd.
Thanks voor de nuttige informatie Zico.
Ik persoonlijk ga enkel af op jullie recensies zo kom je amper teleurstellingen tegen.
Er moest meer gepost worden wandelaars moeten elkaar helpen.