Recensie Shaina (Mar), Brussel, Aarschotstraat 78, links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zaterdag nog eens bezocht. Geluk, ze was meteen beschikbaar. Maar dan was het wat minder. Ze is misschien toe aan verlof. Het was nu wel heel mechanisch. Zegt uit zichzelf niets. Antwoordt wel heel vriendelijk als je wat vraagt. Was allemaal wat minder dan de vorige keren. Kan gebeuren. Blijft tof om zo een jonge, knappe, slanke vrouw te neuken, maar ik ga niet zo meteen weer terug.

Vorige week te vroeg voor mijn trein en dus even de tijd gehad om enkele ramen te bezichtigen (over het gespuis dat op de voetpagen dwaalt laat ik in het midden). Ik zag toevallig Shaina een oude kale man naar buiten begeleiden. Die heeft zeker genoten van het groene krullende blaadje. Ik heb Shaina lang geleden eens bezocht, zonder al te veel voldoening, maar aangezien ik sowieso weet dat in de straat niet veel soeps meer te ontdekken valt, waagde ik mij nog even aan aan snel bezoekje bij Shaina.
Jammer, maar er was niet méér te beleven dan toen ik haar destijds -een jaartje of twee geleden misschien- had bezocht. Pijpen doet ze goed, maar daar stopt het dan ook. Een echte klik was er niet. Ze is voor mij te jong, te klein, en te passief. Jong, maar niet sexy noch pasioneel. Zij lijkt nog steeds ofwel onschuldig, ofwel naïef, misschien wat dom, ik weet het niet. Echte communicatie zat er ook niet in. Pijpen en dan weer naar buiten. Voor een echte geile ervaring moet ik elders zoeken :confused:

Ik ben laatst voor de 3de keer bij haar geweest en vond het weer heerlijk. Ze was in topform en gaf me haar beste blowjob tot nu toe. Ongezien! Inderdaad wat passief maar ze is echt mijn type en je doet een beetje met haar wat je wil (natuurlijk niets extreem). Ik vind haar schitterend voor een snelle beurt maar zou er ook niet langer gaan :)

Terug
Bovenaan Onderaan