Ik ben haar al twee zondagen deze zomer gaan bezoeken hoor.Blijkbaar nooit in het weekend.
Ze zegt zelf dat ze komt als ze goesting heeft. De enige zekerheid is dat ze er nooit op woensdag is. En september stopt met ramen en terug privé gaat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben haar al twee zondagen deze zomer gaan bezoeken hoor.Blijkbaar nooit in het weekend.
Miljaarde. Hoe geraakt een werkende man daar op tijdNormaal dagshift dus tot 17
17u dacht ik eens geleze te hebben. Maar kan al veranderd zijn.Weet iemand tot welk u ze werkt savonds?
Wanneer geweest bij de goed mevrouw?goed mevrouw
Ik probeer morge nog eensJammer genoeg niet te zien deze middag.
Noppes.Ik probeer morge nog eens
Hmm dan toch niet privegisterenochtend was ze aanwezig , zag haar staan rond 7u30
Yep. Ze was daar gisteren. Op het zelfde plaatsdeze dame al terug op post ?
ik sluit me hier bij aan, het is een hele rit naar brussel om haar dan niet te treffen. Wie is zo goed haar nummer te sturen via PB ?iemand haar nummer aub , wil wel afzakken naar Brussel maar dan moet ik zeker kunnen zijn dat ze er staat
helemaal niet. Het is er nog steeds. Maar heel vaak druk. Vandaag aanwezig (gezien met mijn eigen ogen)Deze dame is al een tijdje niet gesignaleerd in de straat