svthesharks
Vaste klant
- 153
- 30/11/22
- 14
En daar iets van beweging in de cinema vandaag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe was het donderdag?Straks eens naar sexyworld en hopelijk valt er wat te beleven.
Ben je daar zaterdagnamiddag langsgegaan ?Is er zaterdagnamiddag iets te beleven?
Inderdaad, langs buiten ziet het er niet echt uitnodigend uit. Als ik weet dat er wat te beleven zal zijn wil ik wel nog eens gaan verkennen. Want het is jaaaren geleden dat ik er nog kwam.We zijn er enkele weken terug toevallig eens gepasseerd. Langs buiten zag het er toch maar wat vervallen uit... Hoe is het binnen? Is het netjes? Aan wat kunnen we ons verwachten?
Maar hoe is het binnen? Netjes? Veel gays?Inderdaad, langs buiten ziet het er niet echt uitnodigend uit. Als ik weet dat er wat te beleven zal zijn wil ik wel nog eens gaan verkennen. Want het is jaaaren geleden dat ik er nog kwam.
Dat klinkt triest. Dankjewel voor de feedback. Dacht anders vanavond na restaurant bezoek binnen te springen maar daar gaan we dus voor passen...1 woord eigelijk : afgeleefd
En uiteraard veel gays maar sommigen worden hetero als er een koppel komt
Komen jullie daar nog vaak ?Als wij het hier aankondigen dan komen we ook...
Gingen jullie als koppel gaan of jij alleen?We zijn er enkele weken terug toevallig eens gepasseerd. Langs buiten zag het er toch maar wat vervallen uit... Hoe is het binnen? Is het netjes? Aan wat kunnen we ons verwachten?
Who knowsVandaag daar iets te beleven?