Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan mij echt niet herinneren dat ik daar ooit al es echt een film gezien heb , fluiten des te meer 😜 ! 💋🍆💦. Ik wist niet dat men daar ging om films te gaan bekijken 🫣

Als je nu es spreekt van een marginale en vettige cinema met antieke films ,dan moet je echt naar de Sexy world gaan . Have fun boys ;-)
Dat is het lot en toestand van sexcinema in Belgie. De sfeer en activiteiten zoals eind jaren 80 en jaren 90 waar vezl.kon ,geen internet was en koppels vaker kwamen is al lang voorbij Heb t mogen meemaken en als 17/18 was dat een sex speeltuin. Koppels ,travjes ,bisex ,1 shemale,gloryhole ,bukkake gangbang ,Allemaal meegemaakt en dan waren het zelfs soms nog softcore sexfilms die gespeeld werden. Door dvd en later internet bleef het volk meer en meer weg.
Dus nog goed dat sexy world bestaat ,als enige in Gent, betaalbaar. Hotstore in Aalst is mooier ok maar die beroven de mensen 30 euro voor in een lege zaal te zitten De actie is daar nu ook voorbij tenzij ze iets orga iseren en dan moet je 100 betalen.
Dan ben ik nog content met sexy world En ja soms is het triestig en saai maar soms ook veel actie vooral met mannen maar soms eens koppeltje. Je moet geluk hebben. 2 weken geleden koppel komt binnen Maar blijkbaar ondaks toch wat volk was ik de enige geinteresseerd of er iets mogelijk was Terwijl er achteraan een groeps gay sex bezog was in gesprek geraakt en samen naar een videocabintje geweest voor plezeir Was hun eerste keer en alles verliep leuk en geil
Dus apprecieer dat de sexcine nog bestaat tegen redelijke prijs .
Ik ga zondag nog eens ,ik hoop altijd maar is altijd afwachten Dus iedereen welkom

Dat is het lot en toestand van sexcinema in Belgie. De sfeer en activiteiten zoals eind jaren 80 en jaren 90 waar vezl.kon ,geen internet was en koppels vaker kwamen is al lang voorbij Heb t mogen meemaken en als 17/18 was dat een sex speeltuin. Koppels ,travjes ,bisex ,1 shemale,gloryhole ,bukkake gangbang ,Allemaal meegemaakt en dan waren het zelfs soms nog softcore sexfilms die gespeeld werden. Door dvd en later internet bleef het volk meer en meer weg.
Dus nog goed dat sexy world bestaat ,als enige in Gent, betaalbaar. Hotstore in Aalst is mooier ok maar die beroven de mensen 30 euro voor in een lege zaal te zitten De actie is daar nu ook voorbij tenzij ze iets orga iseren en dan moet je 100 betalen.
Dan ben ik nog content met sexy world En ja soms is het triestig en saai maar soms ook veel actie vooral met mannen maar soms eens koppeltje. Je moet geluk hebben. 2 weken geleden koppel komt binnen Maar blijkbaar ondaks toch wat volk was ik de enige geinteresseerd of er iets mogelijk was Terwijl er achteraan een groeps gay sex bezog was in gesprek geraakt en samen naar een videocabintje geweest voor plezeir Was hun eerste keer en alles verliep leuk en geil
Ik ga zondag nog eens ,ik hoop altijd maar is altijd afwachten Dus iedereen welkom
Dat is inderdaad de essentie. Er is in die sexcine's geen sexgarantie. Niemand beweert dat ook maar als je voor 10 of 15 euro kans hebt op goeie sex vind ik het zeker zijn geld waard. 9 keer op 10 zal je niet scoren maar het is het onverwachte dat het net zo spannend maakt. En 10 euro zijn twee trappisten op een terras….dan liever de spanning om iemand tegen te komen die er puur voor de lust komt( dames, koppels en tv's).

Dat is inderdaad de essentie. Er is in die sexcine's geen sexgarantie. Niemand beweert dat ook maar als je voor 10 of 15 euro kans hebt op goeie sex vind ik het zeker zijn geld waard. 9 keer op 10 zal je niet scoren maar het is het onverwachte dat het net zo spannend maakt. En 10 euro zijn twee trappisten op een terras….dan liever de spanning om iemand tegen te komen die er puur voor de lust komt( dames, koppels en tv's).
Volledig juist Die spanning..

Volledig juist Die spanning..
niet alleen die spanning, ook dat geile gevoel vanaf het ogenblik dat je binnenstapt ; geil t weten dat er straks iemand aan je zit of jij aan hen, dat je tepels worden gelikt en gezogen, dat zaad .... mmmmm
Weet je overigens dat je soms met één vent daar meer dan aan je trekken kan komen 💋 🍆 💦 .... en dan ook nog eens loeren of er niemand anders binnen komt 🫣😜

Laatst bewerkt:
Sexy world is goede cinema voor gefrustreerde mannen voor wat stoom af te laten zodat vrouwen en kinderen veilig over straat kunnen lopen
Ik denk niet dat de mannen die in Sexy World komen een gevaar zijn voor vrouwen en kinderen ; meeste mannen daar zijn mannen die het graag met andere venten doen en dan gelukkig weer bij vrouw en kind naar huis gaan . En gaymannen of travestieten die zijn ook al geen gevaar voor andermans vrouw en kind, maar die zijn daar om wat ze graag hebben en doen . En je weet wel wat : 💋 🍆 💦 en 🍆🍆🍑 ik wil trouwens al die mannen die hier commentaar hebben op Sexy World maar er wel komen blijkbaar 😜 met plezier eens melken daar of eens lekker afzuigen ; misschien veranderen ze dan wel van gedacht 😜:unsure: Groeten van Gee.

Laatst bewerkt:
Anticlimax vroeg mij of mannen tongen in de sexcinema in sexy world Gent ? Mannen met elkaar dus. ? Ik vin het hoe dan ook erg geil om daar in publiek te tongen met een andere vent en zeker als hij of een andere ook nog es aan mijn tepels zit . 💋🍆💦 Ik beschrijf dat in mijn memoires, waarvan deel I hier volgt …
Ik wil de rest van het verhaal graag lezen, goed geschreven trouwens 🍆🍆

@Jeanal , omdat je de rest van het verhaal graag wil lezen , het eerste deel staat op #555 ... en het laatste deel volgt straks op uw vraag 💋 🍆 💦
II.

In die jaren leefde ik reeds als Dr. Jeckyll en mr. Hyde … tussen licht en donker, zogenaamde studies, ouders, vriendin, sport…. En gelukkig ook, deed ik "mijn studies" in BXL. En ik heb veel geleerd moet ik zeggen, mijn eerste jaar aan de universiteit BXL. Ik studeerde rechten ! Letterlijk en figuurlijk en mooi zijn ze , als ze recht zijn ! Hard en Stijf . Gevolg, niet succesvol in mijn rechtenstudie en daardoor voor de keuze komen te staan studeren of hoer worden, waar ik van droomde…. maar wat niet evident was ...

In 1983 koos ik er toch voor om te gaan studeren en tegelijkertijd plezier te hebben…. Mijn verloofde, mannen, travs. Ik herinner me niets bijzonders, behalve dat ik de volgende dag veel meer hoer of opgewonden was nadat ik te veel rode wijn had gedronken ... ik kende dan nog niets van drugs. Op dat moment kon ik wel niets anders doen dan naar de ene of de andere bioscoop gaan om flikker te zijn . En voelde ik me blij dat ik een van hen was, een gaysexcinemaslet.

Na mijn studies begon ik te werken, ook trouwen, dan mijn vrouw te bedriegen , soms met haar beste vriendinnen, ook thuis terwijl ze naar haar werk ging. Ik ging lingerie voor me kopen om mijn mannen , mijn lovers te verleiden. Stiekem voor haar. Het maakte me geil, dat bedriegen en liegen. Overspel met een hoofdletter O . Ik hield steeds meer van mannen, geen vrouwenkutten, enkel pikken had en heb ik nodig. Vandaar ook dat ik verder ging met het plaatsen van de meest scabreuze advertenties, die je toen in tijdschriften voor Fags kon plaatsen, anders dan nu op bvb. homo.nl, bullchat.com of andere gaydating sites ... Hopen dat ze werden gepubliceerd, wachten om reacties in een BP te ontvangen, om de BP te openen en de geile wensen te lezen, hun foto er in te vinden .... Dan maak je je klaar , je gaat naar daar , je zegt weinig of niets , je streelt ze, maakt ze klaar en leeg en gaat dan weer weg, zonder zelfs maar hun naam te kennen... Gelukkig omdat je weet dat ze je een hoer vinden . Een hoer, een jeannet, een flikker, een bruinwerker ... ik hou van die namen , ze doen me direct aan de geur van mannen denken , aan mijn bezoeken aan bioscopen en sauna's, ik heb het over de jaren 80…. Het verborgen leven... Het was niet makkelijk om homo te zijn, laat staan om hoer te zijn.

's Avonds gaf ik les … in Antwerpen en BXL. …. En zo kon ik gemakkelijk doorgaan met mijn pleziertjes. Ik ontmoette Vanessa rond die tijd…. Een niet-geopereerde trans , dat is ze nog steeds niet, de mooiste van allemaal. Toen al had ik Vanessa gevraagd om samen te gaan wonen. Hij had zijn eigen leven: zanger, danser, prostitutie, al de eerste drugs ... En ze geloofde niet echt dat ik met haar samen wilde zijn, getrouwd of niet.

Vanessa werkte samen met Dominique in een Brusselse vitrine . Ook mijn vriendje Luc ging bij hen langs . De jaren gingen voorbij, ik bleef verder naar de gaysexcinema gaan, trav-hoeren bezoeken, zelf de hoer spelen, advertenties plaatsen, cruiseplekken bezoeken, bossen, parken, parkings , plaatsen waar homo's elkaar konden ontmoeten, me laten aanraken, voelen, tasten , betasten, wrijven en hen bevredigen hoe zij dat wilden. Zien hoe ze klaarkwamen , die mannen zonder naam, die mannen van een moment.

Ik kon het gemakkelijk doen omdat ik in het hele land wel kwam . En overal was er wel een plek, een parkeerplaats waar, of iemand met wie ik kon plezier hebben .

Makkelijk ook om seksshops binnen te gaan en lingerie, nepjuwelen etc. te kopen. Of in de rekken naar homobladen kijken en wachten tot andere homo's binnenkomen, naar elkaar kijken en ze laten voelen dat ik er voor hen was, dat ik beschikbaar was . Een spel . Ondertussen getrouwd. Bedriegen en liegen. Liegen en bedriegen. Ook een spel. Ik vond het geweldig. Gelukkig was mijn vrouw niet jaloers, ze was ook begonnen haar verborgen leven te leiden, met haar minnaars. Ik moet zeggen dat het me nog meer opwond om te weten dat ze zich op dezelfde manier als ik liet nemen. Ik kreeg een stijve toen ik aan mijn heilige vrouw dacht... Maar ik had nog meer een stijve toen ik wist dat mannen mij meer en meer zochten ...

III

1990. In Antwerpen ontmoette ik een knappe Spanjaard, tranny, trots, lang en met als belangrijkste een prachtige Zizi. Dominique , Domi of Do, zijn naam, zij/hij , hem/haar , zat in de prostitutie, een niet-geopereerde transgender, een hoer, goed gekleed als een vrouw, goed verzorgd, Slank . Een vrouw met mooie borsten en een harde stijve lul van een 20 cm. En toch een vrouw waar ik gemakkelijk mee kon uitgaan zonder bekeken te worden. Ik was meer dan verliefd op haar. Het was liefde op het eerste gezicht .

Ik bezocht haar vaak, ik wou haar ; ik wist dat ze toen bij een zekere Luc was, ze werkten samen in een vitrine in het Schipperskwartier ... Toen ze me vertelde dat het over was met Luc, heb ik haar gevraagd om met me te gaan. Ik had geen probleem dat ze verder bleef werken in haar vitrine, integendeel.Ik woonde immers in de provincie, ik had mijn eigen baan en was van plan alleen in het weekend bij Domi te komen. En bovendien wond het me op …

Maar al snel moest ik bijna elke dag naar Antwerpen, ik wilde hem/haar in me voelen, hij neukte me zoals ik nog nooit eerder was geneukt; het was mijn eigen V8. ik kon er niet genoeg van krijgen . Ik was zijn ros, hij reed op mij , ik moest op handen en voeten kruipen , terwijl hij me langs achter nam .Ik was zijn kruiwagen en ik wilde niets liever dan zijn kruiwagen zijn, hem in mij voelen. Om zijn zaad in mij te krijgen, op mij, het zaad in mijn gezicht, langs de lippen van zijn slet. In al mijn gaatjes. Zijn sperma likken en dan vol op zijn mond kussen. Zijn sperma, ons speeksel. Mijn Do liet me elke hoek van de kamer zien. Ongelooflijk. Wat hem nog aantrekkelijker maakte was dat hij ook een hoer was, zelfs dat hij zei dat hij echt mijn meester was en ik de hoer. Wat inderdaad het geval was. Twee hoeren samen. Ik, de grootste.

Tussen aanhalingstekens , ik wilde altijd samen zijn met een andere hoer, met haar trouwen, met hem. Waarvoor ? Omdat ze deden waar ik nooit in geslaagd was. Een echte hoer worden.

Zoals een vader die wil dat zijn zoon doet wat hij nooit heeft kunnen doen. Laten we het zo zeggen...

Jammer dat ik geen kinderen heb; ze zouden mischien wel geslaagd zijn in wat ik niet kon , of misschien waren het wel (schijn)heiligen geworden...

Gelukkig, zelfs als Do van plan was een vrouw te worden, kon ze niet bevallen...

Dat is dan ook de reden, waarom ik een partner wil die zich goed voelt in de prostitutie, waarom ik zo goed overweg kan met hoeren. En ik moet bekennen dat dit me opwindt. Iemand die dat leuk vindt om dat te doen en die het ook leuk vindt wat ik doe. Contacteer mij als je je geroepen voelt !

Nou, na een tijdje verhuisde ik naar Antwerpen, we gingen samenwonen .... Ik verliet mijn vrouw voor hem, voor mijn Do, Domi, mijn dominant. We waren het perfecte "stel", hij was jong en krachtig, we hadden plezier, hij had plezier als travestiet in zijn vitrine . Ook als vrouw van mij . Hij ontmoette zijn eigen venten en hij wilde me ook in zijn eigen hoer veranderen, zodat hij de Meester bleef, ik zijn hete teef , altijd loops krols. Hij wist heel goed dat ik niets anders wou , zijn chick zijn , dat ik eigenlijk hetzelfde wilde doen als hij... hij begon mij te maquilleren, , me op hakken doen lopen, me dwingen lingerie te dragen, push-ups, strakke kleding, transparante shirts - om mijn borsten te laten zien -, leren rokken, latex, vrouwelijke broeken, etc. En ik, ik vond dat geil om te dragen. Hij zei dat ik een echte flikker was, een strandjeannet , een straathoer. En eigenlijk streelde dat mij ego, want ik wou niets anders zijn.

Ondertussen gebruikte hij steeds meer witte productjes vooral speed. Ik, ik nam niets, ik had aan zaad genoeg ... Ik had wel al gevraagd om zijn dosis te verlagen, maar dat hielp niet, ook al vertelde hij me dat hij niet meer nam (in mijn gezelschap...).

Laatst bewerkt:
@Jeanal , omdat je blijkbaar toch graag weet wat en hoe ....
@nieuws! Stuur je de rest ook door? Je bent toch wel een echte geile slet geweest in die tijd. Ben je dat nog?

IV

Op een dag, Hemelvaart 1993, kwam ik vroeger dan verwacht terug naar Antwerpen; de deur was gesloten, ik moest bellen; het duurde even voordat ik binnen kon maar toen ik eenmaal binnen was, begreep ik vrij snel wat er was gebeurd.... De dealer die was gepasseerd, de restjes op tafel, mijn Do die er natuurlijk met zijn reet voor betaalde, de dealer die vluchtte en zijn snoepjes in het appartement achterliet en ook zijn schoenen...

Ik was woedend en uit woede eiste ik van Do om me te leren hoe ik dat moest consumeren. En ik moet zeggen dat ik meer dan een goede leerling werd, zelfs met grote onderscheiding slaagde... Oh, wat deed ik dat graag. Het was een echte caDo van mijn Do.

Er ging een nieuwe wereld open. Een wereld met extra extra's . Onbegrijpelijk dat ik dat nog nooit eerder had geprobeerd...... De producten maakten me verschrikkelijk geil . Een klik, klik, klak, die me in een slet veranderde. Mijn lijf voor een lijn. Na een lijn kon iedereen met mij doen wat ze wilden of was het wat ik wilde. Ik had niets liever en dat deden we dan ook ...

De Speed vond ik altijd het leukst. Ten eerste omdat het de drug is van gewone hoeren, hoeren zoals ik, en het was ook nog eens niet zo duur. Door het nemen voelde ik mezelf veranderen in een ordinaire slet. Een teef. Wat ik altijd al had willen zijn , een ordinaire hoer. Ongelooflijk. Onbegrijpelijk voor sommige anderen. Zoals voor mijn maatje Luc, maar ook voor sommige daters of bezoekers van de Gaysexcinema of de sauna. Maar het was ook de smaak, de geur die ik overal herkende uit mijn eerste les. Ik leerde snel. Snuif, lijn, rook, slik het in een balletje zodat niemand het ziet . Prepareer je spullen . Maar de max blijft nog steeds als ze zien hoe je pakt . Een vorm van exhibitionisme . Je ziet dat ze je zien en je ziet wat ze van je vinden. En je weet dat ze op je geilen dan , want ze weten dat je je maar al te graag laat pakken. En dan komt weer die klik in je hersenen of is het in je tepels en begin je met je eigen tepels te strelen. Je kan niet anders, het was dwangmatig , ik moest wel. Iedereen moest het zien . Door de drugs werden mijn tepels nog gevoeliger. Ik hou er nog steeds van om mijn tepels aan te raken, ik vind het heerlijk om het te doen waar iedereen bij is. Mijn nerveuze tic. Ik vind het nog heerlijker als een vent er aan likt en aan zuigt . Nog steeds. Zoals nog zonet ...Zalig . Ook mijn tijd met Do .

Het enige dat Do me verbood, was om in zijn vitrine te komen werken ; hij wist dat ik dat echt zo graag wou , maar dat kon of mocht niet . Ik moest zijn hoer blijven en gehoorzamen aan wat hij me opdroeg. Altijd wel met een lijntje als beloning, en wat ik als sub trouwens wel leuk vond. Ik wilde zijn hoer , zijn junk zijn. Verslaafd aan hem, verslaafd aan zijn poeders. Do deed zijn zin . Do had plezier in haar job Haar pleziertjes als vrouw , haar lusten als man . Later vernam ik trouwens dat zijn / haar ex Luc haar nog steeds bezocht in zijn vitrine en dat zonder te betalen ... Ik had daar geen probleem mee, Luc werd mijn beste vriend ... Niet moeilijk trouwens , we delen nog steeds dezelfde goestingetjes . Mannen , travesties en hoeren.

Naarmate ik meer en meer in Antwerpen verbleef en Do door de poedertjes niet meer fatsoenlijk kon werken, en ook gelet op onze bezigheden, stopte hij met de vitrine.

Vanaf dat moment gingen we naar gaysexcinema's in Antwerpen, in Brussel, maar vooral in Hulst. We namen er de "voyeur"- cabine . We wisten dat mannen naar ons keken en zich aftrokken terwijl wij bezig waren. We begonnen met een grote lijn te nemen ,elkaar te strelen, elkaar te tongen en te likken. Do maquilleerde mij en veranderde me in een verwijfde slet, deed de deur duidelijk op een kier, kleedde zich vervolgens uit en liet zich door mij pijpen terwijl ze haar kont draaide in de richting van de voyeurs. Ik bleef wel uitdagend gekleed, mijn borsten naar voren in de richting van ons glurend publiek die zagen hoe ik mijn dope innam. Meteen kwamen er mannen naar binnen die hun broek zonder boe of ba aftrokken ; ik hield me eerst bezig met hen ; ik begon ze te melken tot ze een stijve hadden en waarna ik hen een condoom omdeed. Een eerste man ging meteen naast mijn Do op bed zitten; Do deed gewillig haar benen open , liet hem op haar klimmen , benen wijdopen en liet zich neuken door de eerste , de beste onbekende man. Er werd zelfs niet naar zijn naam gevraagd , niet van waar hij was , het was enkel een vreemde die kwam neuken, die zijn kwak kwam storten. Het kon hem ook niet schelen dat mijn Do en ik ons met elkaar bezig hielden , elkaars borsten, tepels likten en streelden,zachtjes geilend op elkaar en ondertussen verder speed nemen , o,der het motto , Leg het snoepje op je tong en meng het met ons speeksel. Dit alles terwijl de man Do aan het neuken was. We deden alsof die man er niet was. ... ik raakte de man niet meer aan, die bleef wel pompen , terwijl ik met Do aan het kussen was, onze tongen verstrengeld, ons speeksel gekruid met speed ; de man kon het ook niet schelen , die wou enkel klaar komen en dat er ondertussen ook nog eens twee teven met elkaar bezig waren versnelde het spuiten alleen maar … Eens klaar gekomen vertok die man zonder commentaar. We zeiden amper dag , lachten eens , lieten weten dat we op die en die dag terug waren, of dat we onze activiteiten in de grote zaal en in publiek zouden verder zetten. Tegen dan stond wel weer een volgende man klaar …

Nadien ging het spektakel door in de zaal; Do nam plaats op de eerste rij, ik op mijn knieën voor haar, met haar Zizi in mijn mond , mijn kont naar achteren, broekje gescheurd , jockstrap aan. Met ogen open, kijkend, verleidend , uitnodigend. Do "kijkt" naar de film rondom ons . Mannen rond ons , hun wapen bloot , begonnen ons te strelen, te verwijten , zich af te trekken, hun zaad op ons te spuiten. Do van haar kant hield mijn hoofd tussen haar benen en moedigde hen aan om mij te berijden , dat ik een geile gaysexcinemaslet was die geneukt moest worden, die niets liever had dan gepakt en verweten te worden omdat dat me nog meer opwond. Ondertussen liet Do zich wel kussen en betasten, toonde zich lief tegenover de venten, maar ik moest mijn mond houden , haar lul in mijn slettebek houden... en andermans piemel in mijn mannenkut voelen . Do fier omwille van de hoer die zij van mij gemaakt had . Ik was Do's bitch.

Hetzelfde gebeurde in de bossen, parken, parkeerplaatsen. Ik werd een lul garage.

Dag en nacht . De wereld van travesties, trans , cd's, lingerieboys en productjes . Mijn wereld . Ik dook erin.

Eerst kleedde ik mij nog om "ter plekke", in een cabine, in de auto, maar na een tijdje, en reeds goed wappie , kleedde ik me thuis aan. Of Do tutte mij op , zij bepaalde wat ik moest dragen. Ze kleedde me zoals haar teef er diende uit te zien .

Soms ook met de auto, op zoek naar avontuur... Do reed dan , zijn bitch naast hem om zijn klepel vast te houden...

Op een dag, bien préparé door de speed, en opgemaakt als een lellebel , oorbellen, nepjuwelen, en gekleed in Jeannette-stijl, reden we op de snelweg richting BXL.

De auto met open dak . Handje wuft naar buiten . Do reed naast een vrachtwagen en bleef hangen op gelijke hoogte; de vrachtwagenchauffeur kon ons zien en zag ons ook . Op dat moment begon ik mijn tepels te strelen, Do's rits open te maken, zijn wapen eruit te halen, en aan hem te zuigen.... Soms bleven de vrachtwagens naast ons rijden , claxonneren, soms moesten we ons ook vrij snel uit de voeten maken … En soms, volgde de vrachtwagenchauffeur ons naar de parkeerplaats waar we onze show konden opvoeren...

Ook op de parkeerplaats, samen een nummertje doen, met licht in de auto, de deuren op slot en met alle voyeurs om ons heen...aan de ramen.

De rest straks in het laatste deel ? of een tussendoortje met het interview met mijn Spaanse ? Ze spreekt nog altijd zwoel, maar is inmiddels 3x zo dik als toen ... allicht omdat ze vrouw geworden is ? het gaat over mij en over ons vanaf wanneer ze begint over België, het schipperskwartier in Antwerpen en haar terugkeer naar Spanje ... http://www.canalextremadura.es/video/sandra-adamez-la-pironda-sin-tabu-de-villamesias

Terug
Bovenaan Onderaan