https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zin-in-een-erotisch-avontuurtje.html
Heeft er iemand een recente ervaring met haar?
Heeft er iemand een recente ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch minstens tussen de 65 en 70 jaar, Ronny. Voor mij ietsje te oud en te passief. Verder een vriendelijke dame.Als ik jouw reactie lees @Jef dan zou Jill volgens jou ongeveer qua leeftijd ongeveer rondde 70 zijn! Klopt dat? Wel een heel groot verschil hé.
Ik wist dat die vraag ging komen GreyFoxIk zit met interesse je reply's te lezen, PS. Ofwel heb jij een fotografisch geheugen, ofwel heb je een verborgen backup van de DB van h****s ergens![]()
Doet zij aan tongzoenen (vermoedelijk vrij passief, als ik het forum lees)?Het is lang geleden dat ik haar bezocht, ze zat toen nog niet lang in een nieuwbouw appartement op dat adres. Zoals hiervoor reeds aangehaald werd door Tripo heb ik het ook ervaren. Kraakpropere locatie, zeer propere en vriendelijke dame, maar ik vond haar ook een beetje te passief. Het was alles bij elkaar wel een aangename date, maar het had toch wel wat hartstochtelijker, passievoller en actiever mogen zijn. Waarschijnlijk had ik da wel teruggegaan. Helaas is dat dus niet gebeurd.
Zoals ik het een jaar geleden schreef is het lang geleden dat ik bij haar was. Veel meer kan ik van die date niet meer zeggen of herinneren, ook niet of en hoe het tongzoenen was. Maar zoals je zelf schrijft, vermoedelijk maar heel gewoontjes. Maar slecht was het zeker niet, dat zou ik me wel nog herinneren.Doet zij aan tongzoenen (vermoedelijk vrij passief, als ik het forum lees)?