Sex met 16 jarig meisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcum

Forumfiel
12.259
12/08/21
11.817
5

Ja dan ben je de klos...als je een date hebt...en bij eerste ontmoeting krijg je het gevoel dat ze geen 18 jaar is...dan vragen om ID bewijs...foto en geboorte datum...naam mogen ze verbergen.. kan dit niet. ....dan geen date en vertrekken...

Dat is heel iets anders. Meeste clubs hebben ook leeftijdsgrens van 21 jaar. Wettelijk is 18 jaar.

AUB...

Bekijk bijlage 259709
Dank je ik had begrepen dat vanaf 2019 dit omhoog is geschroefd. Ik krijg vaker controle omdat ik een vergunning heb, de politie is gespitst om jongere dames te controleren. ik had echt begrepen dat ze 21 jaar moesten zijn.

Dank je ik had begrepen dat vanaf 2019 dit omhoog is geschroefd. Ik krijg vaker controle omdat ik een vergunning heb, de politie is gespitst om jongere dames te controleren. ik had echt begrepen dat ze 21 jaar moesten zijn.
Leeftijdsgrens landelijk naar 21 jaar tillen staat geloof ik wel in de plannen van dit kabinet.

Maar 16 is sowieso te jong

Volgens mij bepaalt de gemeente dat. Maar goed, in dit geval zal dit meisje niet met een vergunning hebben gewerkt natuurlijk en vast ook niet vanuit de woning waar ze ingeschreven staat. Dus op meerdere punten al illegaal.

Je kunt als klant, dus ook zonder haar id-kaart te vragen, al bedenken dat er het een en ander niet klopt.

Het is überhaupt niet toegestaan om thuis te ontvangen in het merendeel van Nederlandse gemeenten, zonder vergunning. Dat houdt niet in dat het illegaal is, dat maakt de media er van. Sekswerk / prostitutie is gewoon legaal, alleen zijn bijna alle gemeenten tegen die landelijke wettelijke regels. Erg zuur!!

Maar seks met een minderjarige meisje ( ook al vindt zij het prima ) is gewoon een strafbaar feit dat vaak eindigt met tralies.

Dus gewoon wegwezen zodra je twijfels hebt. Denken met je bovenste koppie!!

Het blijft ook lastig in te schatten of een dame echt 18 is.
Ook zouden ze een valse identiteitskaart kunnen tonen.

Ik praat het absoluut niet goed, maar zo'n kwestie blijft ook zeker lastig.
Als het mijn dochter zou zijn had ik die mannen stuk voor stuk willen zien wegrotten in de cel.
Maar in dit verhaal zijn het meisje en de klanten de grote slachtoffers.

En zelfs als er dan sprake zou zijn van een minderjarige prostituee kan dat jou als klant niet worden aangerekend.
Precies.

Je staat veel sterker als je naar een legaal bordeel ging dan wanneer je met een jong meisje meeging in een vaag hotel, een obscuur recreatiepark en de centjes aan 'n meneer gaf die de boel een beetje in de gaten hield.

Tsja, als je van zo jong mogelijk houdt loop je inderdaad wel het risico dat ze misschien net wel of net geen 18 is. Wat in wezen niet zo heel veel uitmaakt, maar wettelijk gezien maakt dat wel dat je net wel of niet als sexdelinquent kan worden veroordeeld.

Wanneer dit geheel vrijwillig gebeurd zou ik er niet al te veel problemen mee hebben. Uitbuiting en gedwongen prostitutie keur ik, zoals ieder normaal denkend mens, natuurlijk af. Maar hiertussen houw je een groot grijs schemergebied zoals manipulatie of jonge dames met mentale problemen.

Gelukkig doe ik het zelf liever met wat oudere dames en bestaat er nog wettelijke maximum leeftijd.

Terug
Bovenaan Onderaan