Voormalig lid 16654
Stamgast
Niets is zo erg dan alleen te slapen in een groot bed. Dus ja, leuk toch om haar naast jou te hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhttp://www.funwestdoll.com is een betrouwbare verkoper.
Ok kan misschien effe duren omdat het vanuit China wordt verzonden, maar de verkoper is betrouwbaar. Je staat niet zomaar als erkende verkoper op TDF. TDF is wereldwijd doll forum.
https://angelkisslovedoll.com/ is ook betrouwbaar. Koop je rechtstreeks bij die bedrijven is de prijs altijd lager dan bij een tussen bedrijf.
De dochter van Frankenstein.
Ahh bedankt voor de info. Het is me nu helemaal duidelijk. Die hoofden kan je er gewoon afdraaien of afklikken afhankelijk van het systeem en dan op een nieuw lichaam zetten. Leuk om te weten.
Zien er netjes uit1 van de aller beste silicone love dolls op dit moment zouden de SLE-series van Zelex zijn.
leuk , maar er komen ook nog invoer kosten bijZelex is zeker een merk dat ik al lang volg, maar bedenk wel dat Zelex een budget doll is en ik lees toch best nog wel veel over problemen, vooral de gel areas zijn niet geweldig, sommige skelet joints raken snel los, de nek oplossing voor vervoer is af te raden om te nemen, zeker 10% van de dolls raken hierdoor licht dan wel zwaar beschadigd.
Als je een doll wilt voor show, een stukje kunst in huis, is het zeker een mooi merk voor zeker niet teveel geld, maar wil je toch echt een siliconen pop van kwaliteit, dan gaat de prijs gewoon snel naar boven de 3k.
Edit:
Elsa Babe Doll incl. gewicht reductie kost incl. de gewilde opties op het moment met een promo korting zo rond de 3100 dollar.
Elsa Babe is denk de beste kwaliteit met de minste technische problemen voor je geld, echt een puur kwaliteits merk...
Silicone Anime Doll Elsa Babe Head RHC035 165cm
Elsa Babe, the model with the face RHC035 from Elsa Babe with height 165 cm is from the newest generation of sex doll.www.myrobotdoll.com
Als het goed is niet, de meeste vendors is incl. transport + inklaring + tax.leuk , maar er komen ook nog invoer kosten bij
Ja, maar weet je, het interesseert me niet zo wat een vendor als Eurodolls zegt, ik lees liever reviews van dolls, mensen die een Zelex dus aangeschaft hebben, van die mensen hoor je nogal wat problemen/dingen die stuk zijn of gaan.Eurodolls in Nederland zegt over de SLE Zelex dolls het tegen overgestelde. Momenteel de beste van de wereld zeggen ze.
Waar vindt ik revieuws over sexdolls?
Waar vindt ik revieuws over sexdolls?
Een zeer grote wereld over sexdolls vind je hier:
is echt een zeer uitgebreid forum, ik denk als je koopt bij een verkoper die dit forum aanraad je met een betrouwbare verkoper bezig bent.
https://dollforum.com/forum/
Jaren geleden was er een bordeel waar je enkel poppen had. Dat was nog voor corona, denk ik.Het zou leuk zijn als je een pop kan proberen voor je haar koopt.
De kunst is vooral jezelf te vinden in de wereld van sex dolls als je een aankoop doet en daarna de love doll in huis hebt. Net zoals een dvp te gaan bezoeken, als je teveel twijfelt zal je nooit ergens binnen wandelen. Als je alleen maar afgaat op negatieve recencies zal je altijd wel iets vinden om tegen jezelf te zeggen, ik koop niet. Dan zal je nooit een love doll (meer) kopen. En hoe ga je om met je love doll is ook belangrijk. Mensen die negatieve recencies schrijven over een love doll, wat hebben ze er echt meegedaan? Doe je elke week doggy style met je doll op een onhandige manier dan zal ze veel meer slijtage krijgen dan bij iemand die nooit doggy style doet met z'n love doll. Stel een love doll (gelijk welk merk) bij iemand die nog nooit een love doll heeft gehad, iemand die haar gewoon te gewelddadig behandeld, dan zal ze vlugger kwaaltjes krijgen dan dat diezelfde love doll was terechtgekomen bij een echte liefhebber die weet hoe met een love doll om te gaan, die echt van haar houdt en dwars door haar heen kijkt.