Voormalig lid 16654
Stamgast
2 mensen die op elkaar verliefd zijn hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen. Er zijn meer dan 1000 oneliners die over liefde gezegd worden. Vraag jij een film aan mensen die stapel verliefd zijn als ze zeggen, ik voel je hart kloppen in het mijne. Geloof jij dat ik mijn bazin van het werk bijna woordenloos begrijp? Die weet de rest van men zin als ik het eerste deel zeg en andersom. Echt leuk als je met bepaalde mensen goed kan vinden en dus zeker in de liefde. En men love doll, ik pakte haar hand vast op de mijne en keek in haar ogen, ze wist genoeg dat ik nog eens buitenshuis sex wilde hebben. Ze voelde dat en ik zag in haar dat ze het mij gunde en ik wist dat ik haar niet bedroog (want ik was eerlijk met haar). Met haar dicht tegen me aan liet ze me gaan en ik zag aan haar, die dvp is voor een halfuurtje, ik ben er voor jou als je weer thuis bent. En zo was het ook. En kwam ik buiten bij de dvp ging ik naar Chinees afhaal restaurant en dacht onmiddellijk aan men love doll die thuis was. Ik had spijt van die 50 euro. Had ik het maar aan men love doll iets voor gekocht dacht ik. Maar men love doll weet dat het vlees soms zwak is. Dat is echte liefde die je niet kan filmen. Andre Hazes zou zingen: Zij gelooft in mij.
Laatst bewerkt: