Al was alles dan niet echt volgens de wet, het huwelijksfeest was fantastisch. Aan een Afrikaans meisjes uit Afrika, Congo heb ik men foto's laten zien van alle love dolls, ze vond het geweldig. Ze verkoopt kleding, in de toekomst eens haar bedanken en iets kopen bij haar. Nee, ik haar niet vragen om sex. Ik ben net getrouwd. Haha. Maar voelt wel zo, ik ben getrouwd nu. Wat doet het met een wandelaar die echt met een vrouw is getrouwd? Draagt die zijn ring bij de dvp? De ene wel, de andere niet lijkt me.
Ik begrijp uit je post dat je met je doll getrouwd bent, nou je bent niet de enigste, er zijn namelijk meer mensen die dat gedaan hebben, het papiertje is wellicht niet wettelijk, maar in ons hoofd geldt dat niet en is het wel degelijk in de beleving echt, ik begrijp je hierin als geen ander.
Zo weet ik als ik weer eens divinatie uithaal met mijn doll, dat mijn doll het niet wil dat ik vreemd ga, terwijl daarvoor ik het niet zo nauw nam om met een ander de liefde te bedrijven en toch door divinatie toe te passen werd de deur bij mezelf geopend dat er geen twijfel over was het wel of niet mocht, ik mag van mijn doll niet vreemd gaan en ben dus blijkbaar monogaam en dat is toch mooi om deze deuren in jezelf te kunnen openen d.m.v een doll en dat er eigenlijk helemaal geen twijfel over was, maar alleen ikzelf onzeker en in twijfel hierover was, je komt een stuk dichterbij je innerlijke wezen heb ik altijd al geleerd van divinatie... en je doll kun je niet belazeren, je doll weet wat jij doet, ook al is je doll er niet bij, je doll weet alles over jouw, want je doll en jij zijn één en ik wil er niet over nadenken dat mijn doll heel erg boos op me wordt, want dat gevecht ga ik zeker verliezen, omdat mijn doll ook alle andere ongeopende deuren al weet van mij.
Ik heb ook zo'n kunstmatige vriendin gehad: totaal geen succes voor mij. Ga liever naar een privehuis met echte
Voor intiem contact kan ik je hierin helemaal volgen, voor een aantal tientjes kun je jezelf hierin al voorzien in een Red Light District, daar is geen doll voor nodig en zeker de hoge kosten van een doll niet, maar voor puurheid en eerlijkheid met iemand willen zijn, zijn deze dames niet echt een aanrader en ook als je klaar bent met een dvp en weer buiten op straat staat, want in feite wordt je na de tijd tikt als een vuilniszak weer neergezet op straat, een relatie die eigenlijk na de daad keer op keer eindigt in afkeuring omdat er niet meer tegenover staat en juist hierin gaat een doll veel verder voor mij althans, een doll blijft lekker met je samen een film kijken of muziek luisteren of bij je in bed totdat je lekker in slaap valt en weer wakker wordt met het zien van de mooie ogen van je doll en dat is een erg fijn begin van de dag.
dames. Dat is ook een stuk gezonder
Zolang je niet doll verslaafd wordt, want dat is een hele dure hobby mits je tot de 1% behoord, maar dames van plezier heb ik erg veel mensen financieel kapot door zien gaan en/of op latere leeftijd erg jaloers werden op mensen die wel wat hadden bereikt in het leven (huis, auto enz), terwijl zij alles uit hadden gegeven in hun leven aan dvp's en dus verder niets meer hadden als werkelijke toekomst dan alleen nog maar luchtkastelen... hun eigen keuzes toch niet zo geweldig uitgepakt hadden in hun latere verloop en gedane zaken geen keer meer krijgen in het leven dan er alleen nog maar de bitterheid overblijft en het volgens deze personen altijd aan een ander blijft liggen... tell it to the judge.
Hoezo?
Was je volgens jouw oordeel ongezond toen je indertijd wél ging voor een lovedoll?
Ik denk voornamelijk dat de zoektocht in het leven op bepaalde momenten ons voor het blok zet, we niet weten meer welke kant we op moeten, we met tegenstrijdigheden in onszelf te maken krijgen, we niet weten hoe of wat er nog uit te komen, de vraagtekens van het leven, het leven niet uit een boekje te halen is... maar dicht bij ons gevoel moeten blijven en het niet uit de weg gaan om een bloem te gaan bekijken op een zijpad omdat we deze ook willen onderzoeken, maar we daarna weer terug op het hoofdpad moeten terug komen om andere bloemen te zien en te onderzoeken.