Serie: Meiden van de Keileweg, 25 jaar later

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond het tamelijk schokkend om te zien.
Het ellendige leven van psychisch beschadigde en verslaafde mensen in een notendop.
Na al die jaren blijkt hun leven nog een hel. Dit is geen verwijt.
Ik heb zelf ook een hele rot jeugd gehad maar dit ligt zover van mij af dat ik me er geen voorstelling van kan maken.

Wat ik vooral tragisch vind is dat het eruit ziet dat de dames hun leven toch niet helemaal op orde hebben kunnen krijgen,

Vond het af en toe wel amusant maar vaker had ik gewoon medelijden met de dames 😟
Dat lijkt me ook de juiste blik om het zo te zien.
Ik had en heb er vooral medelijden mee. Het is moeilijk voor te stellen hoe een ellendig rot leven deze mensen hebben.
Persoonlijk snap ik de klanten niet. Ik zou het niet kunnen en willen omdat ik diep ongelukkige verslaafden zie.
Ik vind het ook schokkend hoe slecht en ongezond de mensen eruit zagen en zien.
Met name de dame met die vriend vond ik schrikken.

Ook met verbazing en soms verbijstering naar gekeken.
Triest beeld van merendeel vd dames, maar ook de klant die hier gebruik van maakt.......
Begrijp niet goed dat je hier opgewonden van wordt, zeker niet als je beseft en weet waarom deze dames dit doen...
Goed dat hun verhaal verteld wordt door de docu-maker, en respect voor het lef van de dames om hun verhaal te doen en een inkijk te geven in hun bestaan.

Wat ik vooral tragisch vind is dat het eruit ziet dat de dames hun leven toch niet helemaal op orde hebben kunnen krijgen,

Vond het af en toe wel amusant maar vaker had ik gewoon medelijden met de dames 😟
Zonder vervelend te doen, maar wat had je verwacht? Ik vond dat het eigenlijk nog wel mee viel met ze. Ze leven nog, lichamelijk op eentje na redelijk gezond, niet dakloos, niet in het gesticht....

Keileweg was wel echt het afvoerputje. Paar keer uit nieuwsgierigheid rond gereden. Niks opgepikt. Vrijwel stuk voor stuk zombies die alleen bezig zijn met hun volgende shot.

Persoonlijk snap ik de klanten niet. Ik zou het niet kunnen en willen
Toen ik nog lang niet wandelde moest ik voor een stage naar een station waar je bij aankomst elke dag gezelschap had van deze dames, zwervers, junks en jehova's getuigen. Als ik dan aangesproken moest worden, dan door Jehova. Die gaven geen onveilig gevoel. Voor de dames stonden dan van die ouwe kleine VWbusjes op de parkeerplaats bij de stationsuitgang voor de bussen. En aangezien ik met de bus verder moest..... Ik kon me toen ook al niet voorstellen dat je zin zou hebben als ik de dames zag. Toch zag ik geregeld dat de vering van die VWbusjes werd getest. Later is het verplaatst naar een tippelzone in het buitengebied. En volgens mij zijn daar net als bij de Keileweg ook dames vermoord.
Ik kreeg de indruk dat op TV volgende week weer een aflevering te zien is.
Klopt. Het zal wel via die geposte npo link allemaal vooruit te kijken zijn (tegen betaling?) .

Laatst bewerkt:
Zonder vervelend te doen, maar wat had je verwacht? Ik vond dat het eigenlijk nog wel mee viel met ze. Ze leven nog, lichamelijk op eentje na redelijk gezond, niet dakloos, niet in het gesticht....

Keileweg was wel echt het afvoerputje. Paar keer uit nieuwsgierigheid rond gereden. Niks opgepikt. Vrijwel stuk voor stuk zombies die alleen bezig zijn met hun volgende shot.
Laat ik vooropstellen dat ik de documentaire over de keilerweg niet gezien heb destijds.

Ergens had ik gedacht dat de gemeente een programma ofzo had
Om die dames op te vangen of iets dergelijks.

Vanuit daar kijken of iig gezien de hoeveelheid verstreken jaren, dat ze wellicht anders uit henzelf ofzo uit de ellende te komen.

Ja ze hebben een dak boven hun hoofd en zijn relatief gezond.
Dan nog is het tragisch 😔 😔

Misschien dat ik dat gemist heb, maar er werd niets gezegd over souteneurs.
Voor die meiden moet het toch bijna uitzichtloos geweest zijn; leven in een cirkel van drugs gebruiken en je laten gebruiken om weer aan geld te komen voor een volgende dosis...

Terug
Bovenaan Onderaan