Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee,Alleen jammer dat er maar 4 delen waren! Weet iemand of er nog een vervolg komt?
Oke dank u wel voor het antwoord.Nee,
Dit was de hele documentaire
Op dit forum ook best wat Mikes te vinden.Leuke documentaire! Die "aanbidder" Mike is compleet gestoord. Net als de klanten die destijds zulke dames gebruikten. Wat een gore ellende was die Keileweg
klanten zijn nu niks beter hoor. Mannen lopen hun pik achterna zonder dat hun iets interesseert wat de omstandigheden zijn.Leuke documentaire! Die "aanbidder" Mike is compleet gestoord. Net als de klanten die destijds zulke dames gebruikten. Wat een gore ellende was die Keileweg
Dat lijkt me ook de juiste blik om het zo te zien.Wat ik vooral tragisch vind is dat het eruit ziet dat de dames hun leven toch niet helemaal op orde hebben kunnen krijgen,
Vond het af en toe wel amusant maar vaker had ik gewoon medelijden met de dames
Ik kreeg de indruk dat op TV volgende week weer een aflevering te zien is.Alleen jammer dat er maar 4 delen waren! Weet iemand of er nog een vervolg komt?
Zonder vervelend te doen, maar wat had je verwacht? Ik vond dat het eigenlijk nog wel mee viel met ze. Ze leven nog, lichamelijk op eentje na redelijk gezond, niet dakloos, niet in het gesticht....Wat ik vooral tragisch vind is dat het eruit ziet dat de dames hun leven toch niet helemaal op orde hebben kunnen krijgen,
Vond het af en toe wel amusant maar vaker had ik gewoon medelijden met de dames