- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://cristalprive.nl/dames/semmy/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben bij Semmy langs geweest en vond dat werkelijk waar een geweldige ervaring.
Prachtige dame om te zien; wel veel tatoeages, daar moet je van houden. Dus de foto op de site zal wel oud zijn, maar haar lichaam is nog exact hetzelfde.
Erg social in de omgang en alles wat ze bij me deed was puur genot; ze neemt veel initiatief en veel is mogelijk. Je merkt gewoon dat ze dit werk met plezier doet. Pijpen doet ze erg lang en haar techniek is geweldig; echt van genoten. Heb sex met haar gehad in verschillende standjes. Op haar strakke kontje staat "fuck dirty" getatoeëerd; ik kan je vertellen dat dat subliem is om te lezen in doggy.
Groot herhalingsgevaar!
Prachtige dame om te zien; wel veel tatoeages, daar moet je van houden. Dus de foto op de site zal wel oud zijn, maar haar lichaam is nog exact hetzelfde.
Erg social in de omgang en alles wat ze bij me deed was puur genot; ze neemt veel initiatief en veel is mogelijk. Je merkt gewoon dat ze dit werk met plezier doet. Pijpen doet ze erg lang en haar techniek is geweldig; echt van genoten. Heb sex met haar gehad in verschillende standjes. Op haar strakke kontje staat "fuck dirty" getatoeëerd; ik kan je vertellen dat dat subliem is om te lezen in doggy.
Groot herhalingsgevaar!
Semmy - Cristal Prive
Semmy is een super slanke dame van 26 jaar. Bekend in de branche onder de naam Latoya. Een poppetje, leuke spontane frisse Nederlandse. Een hele beleving met haar passie gaat u zo wie zo met een goed gevoel de deur uit. Uitdagend in mooie lingerie stelt Semmy zich voor. Of u nu een...
cristalprive.nl