Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi allemaal ,ben al bij casa cherda geweest super top huis 🥰 en bij salon 261 leuk voor mij niet top .en bij villa weizigt ook top , ben nu benieuwt naar Gouda privé hebben een leuk wissel date is dat wat en is het huis ook leuk ik zie op de site leuke dames, vraag ? Heeft er iemand ervaring met dit huis

Afgelopen donderdag bij OQ Rotterdam geweest. Best rustig maar mooie dames voor lapdance. Sfeer was uitstekend! Zijn ook een aantal dames die meer aanbieden. Begreep van degene waar ik mee was dat dat zeker een aanbeveling is ;-)
Zelf niet mee gegaan...
Lido (Rotterdam) ook even binnen geweest maar dat was geen succes. Vriendelijk maar waren 2 dames die niet mijn type zijn... verder erg rustig...

Hoi allemaal ,ben al bij casa cherda geweest super top huis 🥰 en bij salon 261 leuk voor mij niet top .en bij villa weizigt ook top , ben nu benieuwt naar Gouda privé hebben een leuk wissel date is dat wat en is het huis ook leuk ik zie op de site leuke dames, vraag ? Heeft er iemand ervaring met dit huis
Vroeger was het een privé huis met huisvrouwen (dat zeiden ze) die wat bijverdienden, dat was een leuk concept, ze zaten toen nog in een flat in Gouda. Sinds ze verhuist zijn zie ik veel verschillende vrouwen voorbij komen, maar de chemie is een beetje weg voor mij helaas.

Terug
Bovenaan Onderaan