Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje bent op zoek naar een vaste stek, en kiest daarom voor iemand die regelmatig verhuist?Gisteren zag ik haar advertentie op redlights, ik ben al lang op zoek naar een vaste stek met enkel en alleen maar erotische massage en deze dame sprak mij meteen aan, via whatsapp contact gezocht en vrij snel antwoord, de rencencies die hier lees zijn alvast veel belovend, ze blijft inderdaad niet lang op één plaats en verhuist regelmatig over heel Belgie, momenteel zit ze in Knokke maar voor niet lang meer, maandag heb ik een afspraak met haar
Inderdaad dit is nog steeds de bedoeling, tot ik een vaste stek vind moet ik genoegen nemen met een dame zoals Selena die dus wel regelmatig van adres veranderd, ik ben geen wandelaar die maandelijks een dame bezoekt, misschien wanneer ze terug in de buurt is ik dan opnieuw een afspraak kan maken.je bent op zoek naar een vaste stek, en kiest daarom voor iemand die regelmatig verhuist?
Ik ben bij haar geweest toen ze in Knokke zat, ze heeft geen vast adres en kon dus ook niet zeggen waar ze de volgende keer zou ontvangenIn welke buurt in Gent ontvangt deze dame?
en hoe was het ???Ben er geraakt maar inderdaad, kut om te parkeren.
Je bedoelt nadat hij geparkeerd had, toch?en hoe was het ???
Voor mij is dit het beste wat er is als ze in België is, je moet werkelijk smeken om te mogen klaarkomen, als je echt goed met haar afspreekt en vraagt wat je wilt, echt top. Ik zocht al lang een masseuse die mijn orgasme meerdere keren kon uitstellen, wel deze moet ik zelf vragen om te mogen klaarkomen, soms bekijkt ze me zo ondeugend aan na de 3e of 4e keer uitstellen en zegt ze zelfs, we gaan nog niet klaarkomen he. Maar dan bij het klaarkomen duurt mijn orgasme soms wel tot 10 seconden, om van het voorbereidende spel nog maar te zwijgen. Hier alleen al van tintel ik als gek.en hoe was het ???
Vul nog even een recensie in.Voor mij is dit het beste wat er is als ze in België is, je moet werkelijk smeken om te mogen klaarkomen, als je echt goed met haar afspreekt en vraagt wat je wilt, echt top. Ik zocht al lang een masseuse die mijn orgasme meerdere keren kon uitstellen, wel deze moet ik zelf vragen om te mogen klaarkomen, soms bekijkt ze me zo ondeugend aan na de 3e of 4e keer uitstellen en zegt ze zelfs, we gaan nog niet klaarkomen he. Maar dan bij het klaarkomen duurt mijn orgasme soms wel tot 10 seconden, om van het voorbereidende spel nog maar te zwijgen. Hier alleen al van tintel ik als gek.
Vandaag 19/01 zie ik haar advertentie nog op RL, in Gent? Geplaatst 16e.En weg is ze alweer,blij ik nog 2 keer heb kunnen genieten van mss wel haar laatste verblijf in Gent & België zoals ze me toe vertrouwde. Jammer dit pareltje ons alweer veel te vroeg verlaat
Ik merk dat ze ook LONG LINGAM op haar programma heeft...Ik ga haar profiel toch constant opvolgen want hier wil ik nog meer van...Volgende keer skip ik gewoon het eerste deel van de massage en ga ik voor 2 endings, lingam en 1 keer intiem.
Toen ik mijn kleren terug aandeed, mijn horloge uit mijn zak nam zag ik dat ik 1u30 binnen was. toen ik haar vroeg of ik niet moest bijbetalen zei ze me "you where my lunchbreak sweety " met een big smile en wetend dat I was lucky terug naar huis gereden. Volgende keer boek ik terug rond het middaguur, wie weet heb ik terug geluk ... Ik weet een ding, al zit ze volgende keer in Bachten De Kupe ... voor deze engel rijd ik heel België rond als het moet.
Ze maakt je dan ook gek tijdens deze 90 minuten, in mijn geval vraag ik om mijn orgasme tijdens deze 90 minutennzo vaak mogelijk uit te stellen.Ik merk dat ze ook LONG LINGAM op haar programma heeft...
Stel je voor zo'n 90 min intense penis massage! Om gek te worden!
Nog lekkerder is natuurlijk dat ze je eerst 90min gek maakt van verlangen... steeds net op het randje. En... dan plots gaat van: 'Spuit voor mij! Geef me je zaad'! Man! Ik schiet tegen het plafond!The Queen of lingam is back in belgium. Mijn afspraak ligt al vast.
Ze maakt je dan ook gek tijdens deze 90 minuten, in mijn geval vraag ik om mijn orgasme tijdens deze 90 minutennzo vaak mogelijk uit te stellen.
Ik moet haar elke keer opnieuw vragen om te mogen klaarkomen, zo goed is ze er in. Krijg er zelfs al een harde van door het hier gewoon neer te schrijven.
Grtz Jack
Dit weekend is ze in Antwerpen ,voor een paar dagen ,mijn afspraak staat al vast heb gisteren reeds geboektNog lekkerder is natuurlijk dat ze je eerst 90min gek maakt van verlangen... steeds net op het randje. En... dan plots gaat van: 'Spuit voor mij! Geef me je zaad'! Man! Ik schiet tegen het plafond!
Na mij danIk ga morgenavond
Volgens haar uitleg eerste klant , morgens want ik vroeg zelfs heel vroeg maar zegde dat ben ik maar juist wakkerKweet niet hoe laat ga jij?