WHEM Selena Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een tijd geleden meerdere keren bij haar langs geweest. Het is een prachtig meisje met een mooi gezicht en ziet er altijd erg verzorgd uit. De foto's komen overeen met haar. Ze heeft vrij grote jonge tieten en haar kutje voelt lekker strak aan. Pijpen kan ze wel aardig, het is voor mij vooral een genot om dat mooie koppie bezig te zien.

Ze was de afgelopen maanden weg maar haar advertentie staat nu weer online. Misschien maar weer eens een bezoekje plegen :giggle:
 
Ik ben een tijd geleden meerdere keren bij haar langs geweest. Het is een prachtig meisje met een mooi gezicht en ziet er altijd erg verzorgd uit. De foto's komen overeen met haar. Ze heeft vrij grote jonge tieten en haar kutje voelt lekker strak aan. Pijpen kan ze wel aardig, het is voor mij vooral een genot om dat mooie koppie bezig te zien.

Ze was de afgelopen maanden weg maar haar advertentie staat nu weer online. Misschien maar weer eens een bezoekje plegen :giggle:
Ik wist niet dat ze bij wc-eend ook bananen milkshakes maakte?
 
Ik was een ongeveer 2 jaar gelden een regular bij haar maar vond ik de service en de hygiëne op ten duur tegenvallen en ze is ook wat kilo's aangekomen. Misschien was ik ook wel uitgekeken op haar.
Toen ze net in Nederland was zag er echt fantastisch uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan