Recensie Gloria "Belgische dame", Niel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.a.r.d.

Vaste klant
128
18/03/24
204
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-belgische-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij binnenkomst zag ik vrij snel dat dot niet de dame was van de fotos, ook sprak ze gebrekkig nederlands met een nederlands accent dus zeker geen belgische dame. Maar ze vloog er direct in pakte me vast direct zoenen duurde niet lang voor er ook een tong aan te pas kwam. Toen ze dan vroeg om te betalen na die binnenkomst twijfelde ik heel even maar dacht achja ben hier ze is vrij typisch vormgegeven voor een latina en ze heeft blijkbaar wel goesting.

Na betaling gaf ze dan een zeer uitgebreide en zeer goede massage, echt niets op aan te merken een van de betere massages die ik al heb gehad. 1 minpunt aan de massage ook iets dat ik totaal niet verwachte, ze nam haar vibrator and probeerde er een anaal spelletje mee, ik ben vrij open dus liet ze doen uit nieuwsgierigheid. Maar ze had het toch eerst mogen vragen.


Nadien gaf ze een zeer goede diepe blowjob. Ik stond eigenlijk al op springen dus wanneer ze hem erinstak heb ik het niet heel lang meer volgehouden spijtig genoeg.

pluspunten:
Massage
Goede pijpvaardigheden
Zeer lieve dame met deftig nederlands

minpunten:
Overduidelijk niet de dame van op de fotos
Voor het iets specialere werk mag er een vraag gesteld worden.



Al bij al voel ik me minder bedrogen dan ik me zou moeten voelen, omdat ze wel degelijk haar job goed kan enkel mogen de fotos meer de realiteit evenaren. Geen herhalings gevaar maar ook geen spijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan