BundaLover
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7597797-selena https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/brazilian-hot-and-sexy-_8532634
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Als zeer groot liefhebber van Braziliaanse vrouwen, en met name de donkere vrouwen met een grote kont, kon ik het niet laten om Selena te bezoeken. Aangemoedigd door de positieve reacties en de geile foto's op kinky besloot ik de gok te wagen.
Selena reageert snel op whatsapp en de afspraak was daarmee snel gemaakt. Ontvangstlocatie was top en schoon en bij binnenkomst was ik meteen verbaasd door hoe mooi Selena is. Een echte mulatta uit Rio met een prachtig lichaam. In een sexy wit jurkje werd de deur opengedaan en al meteen was de toon gezet en zaten we te tongzoenen in de deuropening.
Selena is een echte Braziliaanse verleidster en ze weet precies hoe ze een man moet verwennen. Voor een uur geboekt, maar geen enkel moment het gevoel had dat er op de klok werd gekeken. En het uitzicht op haar kont tijdens doggie is geweldig..
Niet alleen was de seks goed, maar de dame an sich is ook super gezellig. Het scheelt hierin dat ik een woordje spaans en portugees spreek, waardoor je toch gemakkelijker kan communiceren.
Selena is 10/10 herhalingsgevaar en mij gaat ze zeker nog vaker zien.
Selena reageert snel op whatsapp en de afspraak was daarmee snel gemaakt. Ontvangstlocatie was top en schoon en bij binnenkomst was ik meteen verbaasd door hoe mooi Selena is. Een echte mulatta uit Rio met een prachtig lichaam. In een sexy wit jurkje werd de deur opengedaan en al meteen was de toon gezet en zaten we te tongzoenen in de deuropening.
Selena is een echte Braziliaanse verleidster en ze weet precies hoe ze een man moet verwennen. Voor een uur geboekt, maar geen enkel moment het gevoel had dat er op de klok werd gekeken. En het uitzicht op haar kont tijdens doggie is geweldig..
Niet alleen was de seks goed, maar de dame an sich is ook super gezellig. Het scheelt hierin dat ik een woordje spaans en portugees spreek, waardoor je toch gemakkelijker kan communiceren.
Selena is 10/10 herhalingsgevaar en mij gaat ze zeker nog vaker zien.