Het was al wat later op de middag, even door de Schippersstraat gekeken of er leuke dames aanwezig waren. En ver moest ik niet lopen, want Selena wenkte me naar binnen en ik kon haar eigenlijk niet weigeren. Wat een leuke vriendelijke vrouw.
Afgesproken om voor €100,- een beetje plezier te maken. Na mezelf even opgefrist te hebben, eerst even gebabbeld op bed. Tijdens het leuke gesprek zocht haar hand naar mijn al harde pik en zachtjes trok ze aan mijn staaf. Dat was erg lekker. Ondertussen kon ik lekker met haar enorme borsten spelen. Ze heeft een heerlijk lichaam, alles goed geproportioneerd en wat was ze geil. Zal ik je lekker pijpen? vroeg ze. Ik vroeg haar zo te gaan zitten zodat ik goed kon zien hoe ze hem in haar mond nam. En ze begon echt lekker en diep te pijpen. Als ik er nog aan denk wordt hij weer spontaan hard. Plagerig krulde ze haar tong over mijn harde lid, ondertussen mij geil aankijkend. Dit zijn voor mij altijd de mooiste momenten. Werkelijk superlekker. Ik voelde dat het niet meer lang zou duren als ze zo door zou gaan en ik vroeg haar lekker de cowgirl te spelen. Ze liet er geen gras over groeien en kroop lekker bovenop mij. Geroutineerd pakte zij mijn pik en bracht die bij haar naar binnen. Met haar kutje begon ze lekker te knijpen en te rijden. Heerlijk gewoon, een prachtig uitzicht. Diep in haar deden we het eerst rustig aan en dan in volle galop, Selena kreunde lekker. Natuurlijk was dit gespeeld, maar ik vind zoiets altijd wel prima, vooral als het zo natuurlijk was zoals Selena deed.
We wisselden van positie, ik koos voor het standaard doggywerk, want Selena bezit toch één van de mooiste kontjes die ik al gezien heb! Heerlijk stootte ik in haar, en langzaam maar diep neukten we met elkaar. Mijn pik bijna uit haar grotje en weer lekker diep erin. Dit ging zo een tijdje door, maar toen hield ik het echt niet meer. Ik stootte nog een paar keer hard en Selena moedigde me aan om lekker te spuiten. Ja, en als een vrouw dat gaat zeggen gaat het geweer ook af. Ik kwam heerlijk klaar. Selena verrichtte nog even de service om het condoom netjes eraf te halen. Nog even gekletst, en met de belofte dat ik haar snel nog eens zou bezoeken, erg voldaan naar huis gegaan.