Recent Lizzy dus voor een tweede keer ontmoet. De ontvangst was dit keer in een neutrale woning in een rustige straat in St-Niklaas. Mooie woning met een mooie slaapkamer trouwens. Maar... wat een hoog bed! Hier zal 'doggy staande naast het bed' (Een van m'n favoriete standjes) dus niet mogelijk zijn! Maar niet getreurd! Al snel gaan onze kleren uit... en vergrijp ik me aan haar lekkere naakte lijf! M'n handen, lippen, tong... zijn overal. Mmmmh! En... wat heeft die vrouw toch mooie natuurlijke borsten! Man! Ik sta nu al zo scherp als wat!
Al snel krijg ik de opmerking 'Nu, bij jou blijkt dit ook wel goed te werken he'! Wijzend naar m'n pik die al steigert! Haha! Dus... in no-time zit ze met haar lippen om m'n harde pik! Man! Wat kan die vrouw toch geweldig pijpen! Snel haal ik m'n cockring erbij. Enthousiast stort ze zich op m'n pik en ballen! Grrrrrrr! Zo lekker! M'n pik pulst van genot! En ze blijft maar doorgaan! Nu wil ik je proeven! Draai je om! En al snel gaan we lekker tekeer in '69'. Ik kus en lik haar lekkere kutje... terwijl ik haar mond voel over m'n harde pik! Wat sta ik geil! Dan flikker ik met m'n tong over haar reeds mooi gezwollen klitje... Zij reageert meteen! Haha! Dan nog even omdraaien... en ik bovenop. Kan ik haar ook meteen (voorzichtig) keelneuken! Machtig man!
Nu sta ik natuurlijk zo scherp dat ik wil neuken. Snel condoom om. Probleemloos glij ik in dat natte kutje. Geen glijmiddel nodig hier! Wat staat die meid mega-geil! En... natuurlijk krijgt ze wat ze wil. Met diepe stoten vul ik haar kutje! En... man! Wat is ze lekker vocaal! Al snel zitten we in een erg stevig ritme. En hoe harder ik ga... hoe meer ze me aanmoedigt! Lusten & driften! En... ze herinnert zich nog precies hoe ze me nog meer kan opwinden door m'n tepels te stimuleren! Geweldig! Ik geef alles wat ik heb! Dan haar benen in m'n nek. Kan ik nog dieper stoten! Echt jammer dat ik nu niet haar tenen mag likken... Want ze heeft wel erg mooie voetjes! Haha!
Oef, wat ben ik al bezweet! Ja! Ik zet de verwarming maar af!
Ok, nu doggy! Maar m'n favoriete positie naast het bed is dus onmogelijk. Ze neemt plaats op bed en gretig biedt zij haar lekkere kutje aan, billen omhoog. Welke man kan dat weerstaan? M'n harde pik glijdt opnieuw naar binnen en in de kortste keren beuken we erop los! Man! Wat kan je hard gaan bij die vrouw! Love it! Klak! Een stevige tik op haar billen en ik grijp haar bij haar heupen en stoot nog harder! Grrrrrrr! Dan duw ik haar op bed... en penetreer diep. 'Oh'! En ze grijpt in de lakens! Yes! Ik stoot nu nog harder en nog dieper... terwijl ik haar billen masseer. Dan grijp ik haar enkels en bij elke krachtige stoot... trek ik me nog dieper! Waanzinnig lekker! En wat reageert zij enthousiast! OMG! Dan opnieuw krachtig stoten... terwijl ik haar schouders lik en bijt! Man! Wat een feest! Zo waanzinnig geil!
Even rust en wat water drinken.
Ik zit nog zwaar hijgend op m'n knieën als zij opnieuw voor m'n harde pik gaat. Man die vrouw houdt van harde pikken! Krijg ik daar opnieuw een pijpbeurt... Man! Zo lekker! En... terwijl ze daar zo voor me ligt... m'n pik in haar mond... pronkt ze -onbewust- met haar voeten voor me. Oh! Die mooie voetjes! Ik sta zo hard! Ik wil je nu neuken! En meteen zitten we opnieuw in een erg lekker ritme. M'n harde pik diep in dat lekkere kutje! Dan plaatst ze haar voeten tegen m'n borst. Kan ik nog sneller stoten. En... terwijl ze m'n tepels stimuleert... kijkt ze gefascineerd hoe die harde pik diep in-en-uit haar kutje gaat! Wat staan we beiden geil!
Ok, nu jij 'on top'! Ik doe hier al het werk! Gretig schuift ze op m'n harde pik.... en begint me meteen enthousiast te 'rijden'. Man! Die fraaie borsten die zo op-en-neer gaan! Gretig stort ik me op die fraaie borsten. Ik grijp, lik, kus... terwijl ze enthousiast m'n harde pik blijft rijden! Man! We maken elkaar gek van genot! Zo intens! Zo lekker!
'Ok, maar je moet wel komen he'! Ja! Zuig me opnieuw af! Ze neemt ze wat glijmiddel... en vakkundig begint ze m'n pik en ballen te masseren... afgewisseld met stevig afzuigen terwijl ze die harde schacht masseert. Man! Zo onwijs lekker! M'n pik pulst nu van genot! De aderen gespannen... Oh! Ja! Ja! Ik wil spuiten! Neem opnieuw een condoom! En... mega-geil glij ik in dat natte kutje! Grrrrrrr! Zo lekker! Opnieuw beginnen we intens te neuken! Wat gaan we hard... en wat worden we beiden vocaal! Grrrrrrr! Ik geef nu echt alles wat ik heb! Opnieuw stimuleert ze m'n tepels! OMG! Zo intens! M'n pik loopt heet! Ik ga spuiten! Krachtig schokkend kom ik diep in haar klaar! OMG! Wat was dat weer!
Na afloop nog even douchen... want het zweet druipt letterlijk van m'n rug. Ja, wat was dat weer een intens-geile bedoening! Geweldig! Dan nog een snel afscheid... en met een (erg) brede smile loop ik de avondzon in. Mijn dag kan niet meer stuk! Haha!
Bedankt Lizzy voor die ongelooflijk lekkere namiddag!