Deze keer dus toch een afspraak kunnen maken met Lizzy...in de bekende villa in Harelbeke. Lizzy is echt een 'girl next door'… Dus iedereen met de fantasie om het meisje achter de kassa een keertje te neuken... hier is je kans! En... neuken zal je moeten! Want... Man! Kan die vrouw wat aan! Had haar al in de mail gemeld dat ik ga voor langere dates... en hou van het 'stevigere werk'. Haar antwoord: 'klinkt goed'! Haha! Nou... dat heeft ze geweten! Heb me deze keer dus écht wel kunnen uitleven!
Bij ontvangst... vlotte meid, leuke babbel. Nul pretentie...
Mooie kamer. Ik spring meteen even in de douche... en daarna gelijk beiden naakt op bed. Lizzy heeft mooie, grote natuurlijke borsten waar je uitgebreid mee mag spelen! M'n handen, lippen en tong zijn overal. Lekker! M'n pik staat natuurlijk al meteen keihard. 'Oh! Jij staat al paraat'! Ja! Komaan, lik maar! En met volle overgave stort ze zich op m'n pik en ballen. Man! Kan die meid pijpen! (pzc) OMG!
Nu sta ik natuurlijk zo geil dat ik wil neuken. Snel condoom om... en voorzichtig glij ik naar binnen. En... binnen de kortste keren zijn we stevig aan het neuken! Ik bedoel echt stevig! Hoe harder ik ga... hoe enthousiaster zij wordt! Haha! My type of girl! En... voor diegene die me al een beetje kennen... stevig neuken in missio... met haar benen in m'n nek... in doggy... en dan bovenop haar, diep penetrerend... terwijl ik met beide handen haar billen rood klap. Zij neemt het allemaal! Enthousiast! Wat een vrouw!
Ok, pijp me opnieuw! Man! Wat kan die vrouw pijpen. Dan wrijft ze een beetje glijmidden in haar handen en begint m'n pik en ballen stevig te masseren... OMG! En dan... net als je denkt 'I'm in heaven'... gebruikt ze opnieuw haar mond, lippen en tong! OMG! Zo intens!
Nu neuken we opnieuw... Ik penetreer haar diep en neuk met diepe krachtige stoten. Ze gaat opnieuw voor m'n tepels! Oh! Zo lekker! Ja, zo wil ik diep in haar komen! Bij elke stoot begin ik harder en harder te grommen! Man! Wat staan we beiden geil! Ja! Ja! Ja! En... bij elke stoot wordt ook zij vocaler! Oh! Zo geil! Ik voel m'n pik warm lopen. Zo intens! Dit hou ik echt niet langer vol! Krachtig schokkend kom ik hard spuitend klaar! OMG! Man! Wat was dat!
Dus... voor de derde keer op rij... waanzinnig geile sex bij een eerste betaaldate! Ik weet ze dus blijkbaar wel te vinden... die lekkere geile meiden! Haha! Wie beweerde er ook weer dat vrouwen een lagere sexdrive hebben?
Was dan alles perfect? Helaas neen... Want ook dit maal mocht ik dus niet haar tenen likken! Haha!