Tsja... met met de jaren dienstverband... wordt de ontslagpremie wel een stuk hoger!Voor het ontslagprobleem zijn inderdaad oplossingen. Zie mijn mijn voorgaande post.
Soms wordt je ontslagen op een manier die niet de schoonheidsprijs verdient.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTsja... met met de jaren dienstverband... wordt de ontslagpremie wel een stuk hoger!Voor het ontslagprobleem zijn inderdaad oplossingen. Zie mijn mijn voorgaande post.
Soms wordt je ontslagen op een manier die niet de schoonheidsprijs verdient.
Het is ook onzin en symboolpolitiek, en niet haalbaar voor werkgever en decsekswerksterStel nou dat dit echt gaat gebeuren, wat voor salaris krijgen die dames dan? Als je onder een werkgever valt heb je tevens verplichtingen die je misschien niet eens wilt.
Stel dat je nu minimaal 1000 euro per week bruto verdiend als zzp, dan moet een werkgever met minimaal 4000 euro komen! Dat is toch geen optie voor een werkgever??
Voor mij zou dit iig geen optie zijn.
Ze betalen hiervoor geen premies daarom hebben ze ook geen recht op ziektewet en werkeloosheidsuitkering.In Nederland hebben we opting in, wel loonbelasting, geen premies. Dat is eigenlijk wel jammer. Waarom hebben zij geen recht op ziektewet - of werkloosheidsuitkering? Misbruik komt overal voor. En ontslagprobleem is er wel maar ook daar zijn wel oplossingen voor.
Nu ben ik wel benieuwd hoe jij als huis eigenaar hier tegenaan kijktZe betalen hiervoor geen premies daarom hebben ze ook geen recht op ziektewet en werkeloosheidsuitkering.
Nu ben ik wel benieuwd hoe jij als huis eigenaar hier tegenaan kijkt
Vind je het terecht of niet ?
En als je ergens geen premies voor betaald heb je ook geen recht op een uitkering, dat is voor iedereen het zelfde. Zelfstandige moeten zich zelf verzekeren voor bv ziekte. Ik vind het goed dat ze zelfstandig zijn en zelf kunne bepalen met welke gast ze willen gaan en welke handelingen ze met deze gast willen doen.Loondienst is zeker geen optie.
Wat bedoel je daar precies mee?Nu ben ik wel benieuwd hoe jij als huis eigenaar hier tegenaan kijkt
Vind je het terecht of niet ?
Vaak doen ze dat niet. Je kunt zo iemand een optimist noemen, maar als er dan een vervelende situatie ontstaat waarbij werken niet meer mogelijk is, dan kan dat echt een serieus probleem vormen.. Zelfstandigen moeten zich zelf verzekeren voor bv ziekte.
Lijkt me duidelijk toch ?Wat bedoel je daar precies mee?
Die 'huis eigenaar' is vast zelfstandige... en heeft dus ook geen recht op werkloosheidsuitkering!
En... als je geen premies betaald... heb je ook geen recht op uitbetalingen. Zo werkt dus elk verzekeringssysteem...
Ja klopt ik heb Sanne Prive.Lijkt me duidelijk toch ?
Sanne is iig de gastvrouw/eigenaar van het huis wat ze bestuurt.
Daarom leek het me wel interessant hoe een uitbater erover denkt.