Dvp's met lage prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Flinke groep mannen die kunnen niet eens met een vrouw omgaan.
En ik zit wel eens in een prive huis ,Dreamgirls , daar kan je ook gewoon zitten en wat drinken na je date.
Als je ziet wat daar allemaal binnen komt als klant , daar sta je echt van te kijken.
( Zwak begaafde, Autisten, Straatschoffies , heel oude)
Veel respect voor de dames hoor!
En in welke categorie val jij? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ik betaal 150 per uur maar een paar weken geleden liep de wekker al af na 15 minuten ik dacht das dan toch 200 per uur en ze stak ook is en verhaaltje af dat er klanten zijn die 30 minuten blijven en leggen dan 200 euro neer die mannen maken het toch kapot voor ons . Bij een andere dame had ik voor 40 minuten betaald, en ik zag dat die al gepasseerd waren. Ik zei haar dat ik wel zou bijbetalen, en nadien zei ze dat geld niet zo belangrijk is. Ik kijk al lang niet meer naar de tijd als gij hier bent, zolang ge uw ding doet en dat ik nooit zonder zou mogen vertrekken.

Kan mij totaal niet voorstellen dat die dames het oké vinden. Jouw baas vraagt toch ook niet of je vandaag wilt werken voor minder loon?
Ik kan het mij wel voorstellen, dat het af en toe gebeurt. Zeker aan de ramen.

Een dame moet daar toch wat geld neertellen per dagdeel om er te werken. Als je tarief dan 50 euro is en er een klant is die er maar 40 wil betalen ...

Ondertussen heb je toch ook wat geld verdiend op die meestal amper 10 minuten dat een klant bij jou binnen is. Als je dan een erg slechte dag hebt, moet je misschien meer betalen om te mogen werken dan dat je hebt verdiend.

Ik kan het mij wel voorstellen, dat het af en toe gebeurt. Zeker aan de ramen.

Een dame moet daar toch wat geld neertellen per dagdeel om er te werken. Als je tarief dan 50 euro is en er een klant is die er maar 40 wil betalen ...

Ondertussen heb je toch ook wat geld verdiend op die meestal amper 10 minuten dat een klant bij jou binnen is. Als je dan een erg slechte dag hebt, moet je misschien meer betalen om te mogen werken dan dat je hebt verdiend.
Dan nog denk ik dat meesten dit niet accepteren, ik zie in Schipperskwartier dikwijls gebeuren dat klanten worden afgewezen na een vraag denk dat dit afbieders zijn

Een dame moet daar toch wat geld neertellen per dagdeel om er te werken. Als je tarief dan 50 euro is en er een klant is die er maar 40 wil betalen

Dan nog... dan is de gein voor de raamdame er toch vanaf? Iedereen praat altijd over respect, denk je dat een dvp enig respect voor jou heeft als je voor minder wilt?
Het antwoord daarop is gewoon nee

En dan zal ze ook niet haar best op jou doen.

Dan nog... dan is de gein voor de raamdame er toch vanaf? Iedereen praat altijd over respect, denk je dat een dvp enig respect voor jou heeft als je voor minder wilt?
Het antwoord daarop is gewoon nee

En dan zal ze ook niet haar best op jou doen.
Voor alle duidelijkheid: ik persoonlijk heb nog nooit gevraagd om het voor minder dan de normale prijs te doen.

Ik probeer alleen te verklaren wat een reden zou kunnen zijn om toch minder te vragen door de dvp zelf.

Zelf heb ik altijd respect. De prijs is dan te nemen of te laten. Toen ik de prijs eens vroeg en ik die te hoog vond, ben ik gewoon niet naar de dame geweest en heb ik niet eens gevraagd of het ook voor minder kon.

Ik heb dames aan het raam (of soms via whatsapp voor ontvangst) wel eens een voorstel gedaan voor bepaalde service en tijd die ik gunstig zou vinden. Maar dat doe ik als ze zelf geen prijs heeft genoemd of het in de advertentie niet staat. Als zij haar prijs eerst noemt en ik vind het teveel bedank ik en kijk ik verder, met de boodschap dat het niet in m'n budget past. Een enkele keer krijg ik daarop een nieuw aanbod, meestal zeggen we gedag en klaar.

Afdingen op reeds vermelde prijzen vind ik maar stom. Zij heeft haar prijs en als ik van tevoren het al niet waard vind sla ik haar over.

Dat betekent dat ik veel over sla, ik wandel met een kleine beurs dus €200p/uur vind ik te veel geld. €100 voor half is omgerekend evenveel maar doe ik dat liever twee keer.

Maar de goedkopere opties heb ik met plezier gebruik van gemaakt. €35 voor een car-blowdate, CIM inclusief. Goeie deal vind ik ;) Twee uurtjes bij haar thuis voor €150, keurig. Niet omdat ik ging afdingen maar aangaf dat haar eerste prijs helaas boven budget was. Dat maakt vervolgens ook dat de dates prettig zijn en er geen haast of gezeur is. En dat zijn heel normale vrouwen. Geen super model nee maar dat interesseert me niet

Terug
Bovenaan Onderaan