Sekswerkers in Schipperskwartier plunderen bankrekening van klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Watchme

Stamgast
259
14/04/22
398
6
"Bestolen terwijl we bezig waren"
Het openbaar ministerie heeft dinsdag celstraffen tot twee jaar gevorderd tegen drie Roemeense sekswerkers die in totaal zes klanten voor duizenden euro's zouden hebben bestolen en opgelicht.

De beklaagden werken in Villa Tinto in het Antwerpse Schipperskwartier. Een van de slachtoffers merkte na een dronken bezoek aan het megabordeel in de nacht van 2 op 3 januari dat zijn bankkaart, identiteitskaart en 60 euro cash waren gestolen. Toen hij zijn bankrekening controleerde, bleek dat er 8.600 euro werd overgeschreven naar twee Litouwse rekeningen en dat er ook voor 2.300 euro aan cashafhalingen en betalingen waren gebeurd, onder meer in een nachtwinkel.
Op 14 januari stelde een tweede slachtoffer vast dat er 6.565 euro van zijn rekening was gegaan na een 'rendez-vous' in Villa Tinto. Opnieuw was er sprake van overschrijvingen naar Litouwse rekeningen en betalingen in een nachtwinkel. Hij vertelde de politie dat hij zijn sekswerker eerst elektronisch had proberen te betalen, maar dat lukte volgens haar niet. Ze raadde hem aan om via zijn bankapp geld van zijn spaar- naar zijn zichtrekening over te schrijven. Hij had de indruk dat een ander meisje over zijn schouder meekeek en vermoedde dat zij er met zijn portefeuille vandoor was gegaan tijdens zijn sessie met de sekswerker.
De Litouwse rekeningen stonden op naam van beklaagden Oana-Gabriela N. (24) en Nadina-Ioana O. (26). Beide vrouwen werden door camera's gefilmd bij de geldafhalingen en de betalingen in de nachtwinkel. Uit verder onderzoek van hun rekeningen kwamen nog vier slachtoffers in beeld. Bij een van die feiten zou ook Ionela O. (30) betrokken zijn geweest.
De procureur vorderde voor Oana-Gabriela N. en Nadina-Ioana O. twee jaar cel en 1.600 euro boete. Zij bekenden een aantal feiten, maar sommige betalingen waren volgens hen voor extra diensten die de klanten hadden gevraagd. Voor Ionela O. werd acht maanden cel en 800 euro geëist. Zij verklaarde dat de 600 euro die op haar rekening werd gestort voor een 'extreme seksuele dienst' was en vroeg de vrijspraak.
Vonnis op 11 juli.

Bron: pzc.nl
 
Niemand is te vertrouwen!

Neem gewoon een bepaald bedrag mee, waar je ook heen gaat, laat alle betaalpassen thuis en als je cash op is.. ga je naar huis.

Als bovenstaande heren dat ook hadden gedaan, dan was er niets gejat.

Veel forumleden hier zeggen het ook vaak in diverse topics zelfs: neem alleen mee wat je max wilt of kunt besteden.

Vind het wel erg sneu voor de heren die zoveel geld kwijt zijn en behoorlijk triest vd rechter dat die mannen het geld niet terugkrijgen. Alles wat weggestort is naar een buitenlandse rekening zouden zij gewoon terug moeten krijgen.
 
Of ga alleen waar je 100% zeker bent, ik geef zelfs mijn kaarten mee aan mijn vaste moest ze het vragen, vertrouwen is ook 100%
Dat is in praktijk toch niet te realiseren.
Was jij bij je eerste bezoek bij je intussen vaste dame dan 100% zeker?
En op wat baseer je, je hier dan voor?

Niemand is te vertrouwen!

Neem gewoon een bepaald bedrag mee, waar je ook heen gaat, laat alle betaalpassen thuis en als je cash op is.. ga je naar huis.
Ik ga zelden naar het skw om slechts één dame te bezoeken, weet ook niet op voorhand hoeveel 'k er ga aan uitgeven. Ga tussendoor ook wel eens wat drinken of eten. Dus dit is in praktijk niet echt werkbaar.
 
Dat is in praktijk toch niet te realiseren.
Was jij bij je eerste bezoek bij je intussen vaste dame dan 100% zeker?
En op wat baseer je, je hier dan voor?


Ik ga zelden naar het skw om slechts één dame te bezoeken, weet ook niet op voorhand hoeveel 'k er ga aan uitgeven. Ga tussendoor ook wel eens wat drinken of eten. Dus dit is in praktijk niet echt werkbaar.
Ja, idd omdat ik naar een vast huis ging.
daar leerde ik haar kennen en in dat huis moest je geen toeren uithalen met de klanten, ondertussen heeft ze haar eigen zaak en daar zal ook niemand zoiets moeten proberen hoor.
Natuurlijk, snap ik ook absoluut wat Joke zegt neem alleen mee wat je nodig hebt, denk dat het probleem en risico groter zijn als je raambuurten bezoekt, tegenover een privehuis.
 
Voor de meeste (Nederlandse) banken geldt tegenwoordig dat er een limiet zit op overboeken. En het ophogen daarvan kost tijd omdat dit sterk vertraagd wordt. Ook voor pinnen geldt een limiet. En beide kun je zelf vrij eenvoudig instellen. Ook een privacy schermpje op je mobiel helpt tegen meekijkers.
Tja dat zijn rekeningen bij Revolut. Die hebben allemaal een Litouwse ibannr want hoofdzetel is daar gevestigd. Niks vreemds mee...heel wat dames hebben hun bankrekening bij Revolut omdat je dat digitaal kan openen. Dat ff terzijde. 🤣🤣🤣
Niet meer. Heb er zelf ook 1 daar en dat is (intussen) gewoon een Nederlands rekeningnummer. Geloof wel dat daar de limieten zoals ik hierboven schrijf niet zo gelden. Dus daar staat nooit veel op.
 
Het was wat geweest als het de Nieuwe Zeeuwse Courant had geheten.
Overigens komen de daders/ dames er nog relatief makkelijk van af.
Laat ze de komende tijd maar werken om de bedrogen mannen alles te vergoeden.
 
"Bestolen terwijl we bezig waren"
Het openbaar ministerie heeft dinsdag celstraffen tot twee jaar gevorderd tegen drie Roemeense sekswerkers die in totaal zes klanten voor duizenden euro's zouden hebben bestolen en opgelicht.

De beklaagden werken in Villa Tinto in het Antwerpse Schipperskwartier. Een van de slachtoffers merkte na een dronken bezoek aan het megabordeel in de nacht van 2 op 3 januari dat zijn bankkaart, identiteitskaart en 60 euro cash waren gestolen. Toen hij zijn bankrekening controleerde, bleek dat er 8.600 euro werd overgeschreven naar twee Litouwse rekeningen en dat er ook voor 2.300 euro aan cashafhalingen en betalingen waren gebeurd, onder meer in een nachtwinkel.
Op 14 januari stelde een tweede slachtoffer vast dat er 6.565 euro van zijn rekening was gegaan na een 'rendez-vous' in Villa Tinto. Opnieuw was er sprake van overschrijvingen naar Litouwse rekeningen en betalingen in een nachtwinkel. Hij vertelde de politie dat hij zijn sekswerker eerst elektronisch had proberen te betalen, maar dat lukte volgens haar niet. Ze raadde hem aan om via zijn bankapp geld van zijn spaar- naar zijn zichtrekening over te schrijven. Hij had de indruk dat een ander meisje over zijn schouder meekeek en vermoedde dat zij er met zijn portefeuille vandoor was gegaan tijdens zijn sessie met de sekswerker.
De Litouwse rekeningen stonden op naam van beklaagden Oana-Gabriela N. (24) en Nadina-Ioana O. (26). Beide vrouwen werden door camera's gefilmd bij de geldafhalingen en de betalingen in de nachtwinkel. Uit verder onderzoek van hun rekeningen kwamen nog vier slachtoffers in beeld. Bij een van die feiten zou ook Ionela O. (30) betrokken zijn geweest.
De procureur vorderde voor Oana-Gabriela N. en Nadina-Ioana O. twee jaar cel en 1.600 euro boete. Zij bekenden een aantal feiten, maar sommige betalingen waren volgens hen voor extra diensten die de klanten hadden gevraagd. Voor Ionela O. werd acht maanden cel en 800 euro geëist. Zij verklaarde dat de 600 euro die op haar rekening werd gestort voor een 'extreme seksuele dienst' was en vroeg de vrijspraak.
Vonnis op 11 juli.

Bron: pzc.nl

Ik blijft dit soort verhalen toch altijd vreemd vinden.

Elke keer weer zouden er op zeer korte tijd 1000'en euro's zijn overgeschreven of afgehaald met een bankkaart waar ze niet eens een PIN code van hebben.

Ik heb toevallig begin deze week nog prive (niet zakelijk dus) een faktuurtje van 1720 euro overgeschreven en daarvoor moest ik me 2 maal authenticeren en daarna heeft die overschrijving nog eens iets meer dan 24u in 'verwerking' gestaan voor het geld effectief weg was bij mij, en bij de tegenpartij geboekt was.

Dus hoe dit soort criminelen er dan wel in slaagt om in no-time 1000'en euro's direct weg te trekken blijf ik opmerkelijk vinden.
 
Als ik in het SKW wandel weet ik soms ook niet hoeveel ik ga uitgeven die dag, het kan zijn dat ik een 2de dame bezoek of niet.
Ik neem niet veel meer mee dan nodig is en mijn id heb ik ook mee net als mijn telefoon, bankkaarten liggen in de auto want die gebruik ik niet dus heb ik die niet nodig en als ik nog een 2de dame bezoek dan haal ik gewoon geld dat ik mee heb uit mijn wagen en zo is het risico beperkt.
Soms moet je gewoon het risico ook niet gaan opzoeken want ondanks er zeker personen zijn die wel te vertrouwen zijn, zijn er uiteraard ook die zo nep zijn dat het bijna op hun gezicht te lezen valt!
 
Als ik in het SKW wandel weet ik soms ook niet hoeveel ik ga uitgeven die dag, het kan zijn dat ik een 2de dame bezoek of niet.
Ik neem niet veel meer mee dan nodig is en mijn id heb ik ook mee net als mijn telefoon, bankkaarten liggen in de auto want die gebruik ik niet dus heb ik die niet nodig en als ik nog een 2de dame bezoek dan haal ik gewoon geld dat ik mee heb uit mijn wagen en zo is het risico beperkt.
Soms moet je gewoon het risico ook niet gaan opzoeken want ondanks er zeker personen zijn die wel te vertrouwen zijn, zijn er uiteraard ook die zo nep zijn dat het bijna op hun gezicht te lezen valt!
Mja, je weet al zo wat ze gaan zeggen als het uit je auto of je auto gestolen is.
"Wie laat dat nu in zijn auto liggen, dat is er om vragen"
 
Ik blijft dit soort verhalen toch altijd vreemd vinden.

Elke keer weer zouden er op zeer korte tijd 1000'en euro's zijn overgeschreven of afgehaald met een bankkaart waar ze niet eens een PIN code van hebben.

Ik heb toevallig begin deze week nog prive (niet zakelijk dus) een faktuurtje van 1720 euro overgeschreven en daarvoor moest ik me 2 maal authenticeren en daarna heeft die overschrijving nog eens iets meer dan 24u in 'verwerking' gestaan voor het geld effectief weg was bij mij, en bij de tegenpartij geboekt was.

Dus hoe dit soort criminelen er dan wel in slaagt om in no-time 1000'en euro's direct weg te trekken blijf ik opmerkelijk vinden.
Bij mij moet je ook ondertekenen met kaartlezer als om hoog bedrag gaat in de app dan is mijn pincode niet voldoende.
 
Ik heb toevallig begin deze week nog prive (niet zakelijk dus) een faktuurtje van 1720 euro overgeschreven en daarvoor moest ik me 2 maal authenticeren en daarna heeft die overschrijving nog eens iets meer dan 24u in 'verwerking' gestaan
Ik vermoed dat het afhankelijk is van de bank.
Zelf ook de laatste tijd wat grote facturen moeten voldoen a >10K en eentje van 1800.
Die gingen allebei zo door zonder problemen na bevestiging transactie met biometrische gegevens.

Feit blijft dat we informatie missen. Zo is namelijk in NL een bank onder vuur komen te liggen omdat scammers de biometrische identificatie konden "overnemen"(dzw eenmaal het slachtoffer laten bevestigen) waarna hele rekeningen geplunderd werden

Ken de precieze details niet van werkwijze van die scammers in NL. Maar feit blijft dat info ontbreekt en blijkbaar was het dus toch mogelijk ongemerkt grote bedragen naar vreemde rekeningen over te schrijven door vreemden
 
Niemand is te vertrouwen!

Neem gewoon een bepaald bedrag mee, waar je ook heen gaat, laat alle betaalpassen thuis en als je cash op is.. ga je naar huis.

Als bovenstaande heren dat ook hadden gedaan, dan was er niets gejat.

Veel forumleden hier zeggen het ook vaak in diverse topics zelfs: neem alleen mee wat je max wilt of kunt besteden.

Vind het wel erg sneu voor de heren die zoveel geld kwijt zijn en behoorlijk triest vd rechter dat die mannen het geld niet terugkrijgen. Alles wat weggestort is naar een buitenlandse rekening zouden zij gewoon terug moeten krijgen.
Toch zijn er een paar fatsoensrakkers hier op het forum die dat schandelijk vinden als je zo over dvp's praat en zijn maar wat trots dat ze alle dvp's vertrouwen
Ze willen ook maar niet begrijpen waarom een aparte wandeltelefoon handiger is want dat hebben zij niet nodig hoor, zij zijn zo respectvol en begripvol, hun zal niks overkomen
 
Toch zijn er een paar fatsoensrakkers hier op het forum die dat schandelijk vinden als je zo over dvp's praat en zijn maar wat trots dat ze alle dvp's vertrouwen
Ze willen ook maar niet begrijpen waarom een aparte wandeltelefoon handiger is want dat hebben zij niet nodig hoor, zij zijn zo respectvol en begripvol, hun zal niks overkomen

Uiteraard zijn die er! Maar als een sekswerker dit nu ook zegt, dan moet er toch wel iets gaan rammelen in je fatsoenlijke brein.

Ik zal niet ontkennen dat het juist de bedoeling is om zoveel mogelijk geld uit de zakken v cliënten te kloppen. Dat is het doel vd meeste sekswerkers en vaak ook de clubs waarin ze werken ( piccolo, champagne, cocktails, trio, bubbelbad, de luxere kamers ). Maar ze letterlijk beroven zonder iets er tegenover stellen en wat men pas later opmerkt, dat is ziek.
 
De dames komen nogal zwakbegaafd op mij over aangezien ze daarna zijn gefilmd door beveiligingscamara's bij betalingen in de nachtwinkel en geldafhalingen, dan ben je in ieder geval niet 1 van de snuggerste
 
dit verhaal klinkt me bekend in de oren, dit soort taferelen gebeurde jaren terug ook al in de raambuurt van duisburg, alleen daar gaf de dronken klant de pas mee aan de dvp en zij pinde het bedrag wat door de klant voldaan moest worden en nog wat extra's die zij in haar eigen zak stak
 
Als ik in het SKW wandel weet ik soms ook niet hoeveel ik ga uitgeven die dag, het kan zijn dat ik een 2de dame bezoek of niet.
Ik neem niet veel meer mee dan nodig is en mijn id heb ik ook mee net als mijn telefoon, bankkaarten liggen in de auto want die gebruik ik niet dus heb ik die niet nodig en als ik nog een 2de dame bezoek dan haal ik gewoon geld dat ik mee heb uit mijn wagen en zo is het risico beperkt.
Soms moet je gewoon het risico ook niet gaan opzoeken want ondanks er zeker personen zijn die wel te vertrouwen zijn, zijn er uiteraard ook die zo nep zijn dat het bijna op hun gezicht te lezen valt!
Niet slim om te zeggen dat alles in je wagen ligt🤔🤔
 
Vind het nogal vreemde bedragen.
Doorgaans heeft zo'n kaart een afhaallimiet, meestal iets van een 600 tot 800 euro, tenzij je het e eenmalig laat verhogen?
En dan zonder pincode? Contactloos, dan kan je toch ook max 60 euro per keer spenderen waarna pincode gevraagd word?

Nu ja, misschien kan je dat altijd wel.aanpassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan