Je kan dit gewoon niet vergelijken vrees ik , ik ga je proberen een beschrijving te geven van de keten.
Het concept is overal wel ongeveer hetzelfde(Oeganda,Kenia,Tanzania,Gambia)dit zijn afgesloten gebouwen/domeinen, er is een ingang met security die meestal maar doet of hij u controleert
,binnen is er een overdekt gedeelte en buiten gedeelte er staan houten picknick banken/ plastieke stoelen of bartafels en een grote dansvloer ,de bediening is meestal slecht (fooien geven helpt veel)of niet( zelf drinken gaan halen).
Het is zelden zo dat je zoals in Thailand vanop het straat kunt zien wat er binnenzit , Thailand zijn ook kleine barren en hier redelijk grote keten met veel dames(50% freelancers,30 %locale bevolking die uitgaat en een kleine 20%toeristen waaronder backpakers en wandelaars
), de keten liggen ook zelden bij elkaar (oyster bay Tanzania , kabalagala Oeganda, mtwappa Kenia , en de strip Gambia hier liggen enkele keten in elkaars buurt)voor de rest is het taxi of tuktuk nemen.
Afrika is gewoon anders en daarom hou ik ervan ,Thailand is ook super ga er ook elk jaar naar toe (gemakkelijk,veilig, makkelijker te reizen),maar soms wil ik ook wel eens iets anders,ook heb ik iets meer interesse in zwarte vrouwen
, 1 groot verschil wil ik nog vertellen
In Thailand werken de dames meestal voor de bar en proberen ze je daar te entertainen en (soms teveel)winst uit te halen ,als de sfeer niet super is gaan ze meestal niet zo graag mee naar de bar ernaast.
In Afrika hebben de dames geen band met een bar/keet en brengen ze je naar de plaats waar jij je het beste amuseert zonder je drank op te voeren en zonder die stomme ladydrinks
,deze dames zijn meestal niet enkel je bedpartner maar ook je gids.
Ps als je je goed voelt in Thailand en je wilt niet uit je comfort zone moet je niet gaan maar moedig je wel aan omdat eens een nieuw avontuur te doen , maar je gaat je zeker eens in een heel oncomfortabele situatie bevinden als je geen gids hebt ginder
.