Hansjuh
Stamgast
- 785
- 06/04/22
- 602
Alleen aan te raden als je Frans spreekt.Ik kan Kameroen aanraden. Mooie wandelgelegenheden in Douala.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen aan te raden als je Frans spreekt.Ik kan Kameroen aanraden. Mooie wandelgelegenheden in Douala.
Ja dit houd mij tegen om dit land te bezoeken, heb er veel interesse voor omdat er veel mooie dames van Kameroense afkomst op afrointroduction zitten(afrikaanse dating site)en rechtstreekse/budgetvriendelijke vluchten vanuit brussel(dit is wel 3 jaar geleden dat ik hier veel heb van opgezocht),de stad Kribi was ook interessant voor vrouwen.Alleen aan te raden als je Frans spreekt.
Wij hadden vermeld dat wij n spanje gingen maar gelet op de kou gaan wij en hebben al geboekt een weekje n Egypte Marsa Alam.
Vanaf 15 dec.
Wij zouden het geil vinden om nu al contact te maken met een man / meerdere mannen die ook daar zijn zodat wij dan mijn vrouw een geile warme vakantie kunnen geven.
Voor contact:
[email protected]
Ze kan in ieder geval niet lang zonder een beurt.Hoe ziet je vrouw eruit?
Waarom staat dit in het Afrika topic?
Zo dus!
Je zal naar Egypte moeten om de voorkant te zien.Goeie reis.Doe nou niet als een sukkel… wie geeft nu een foto v zijn vrouw op het net?
Doe nou niet als een sukkel… wie geeft nu een foto v zijn vrouw op het net?
Ja, de spamfilter doet tegenwoordig wonderen.Ik ging naar Nigeria. Daar zat een stok oude man achter een pc. Schatrijk was hij. Al jaren emails aan het sturen. De wereld rond. Hij had geen erfgenamen en wou zijn fortuin wegschenken. En echt niemand die zijn e-mails beantwoordde hé. Ocharme.
Ligt aan mij of zijn de vliegtickets onbetaalbaar geworden en lijkt de criminaliteit overal toegenomen.
Ligt aan mij of zijn de vliegtickets onbetaalbaar geworden en lijkt de criminaliteit overal toegenomen.
Vroeger ook heel goede ervaringen gehad in Oeganda,maar laatste keer viel het serieus tegen ,kabalagala regio was niet veel meer ,taxi app werken niet meer (kwamen niet of vroegen het dubbele dan op app),hotels waren ook duurder dan vroeger en ook geen echte topsex gehad (hier moet je altijd beetje geluk mee hebben natuurlijk).Als je een rondreis maakt en je hebt toevallig een stop in Kampala (uganda) dan zou ik daar zeker een dag of wat rondhangen (spreek uit ervaring, 6 maanden in Congo gewerkt om de 3 weken was ik daar voor een weekend. Congo is niet aan te raden by the way. En bereid je er alvast maar voor om het woordje Muzungu vaak te horen. simpel antwoord daarop is: Jambo abari jaku. De naam Malembe komt ook daar vandaan trouwens.
Ik ben met een belg die daar vlees importeert een paar dagen de bush in geweest.Vroeger ook heel goede ervaringen gehad in Oeganda,maar laatste keer viel het serieus tegen ,kabalagala regio was niet veel meer ,taxi app werken niet meer (kwamen niet of vroegen het dubbele dan op app),hotels waren ook duurder dan vroeger en ook geen echte topsex gehad (hier moet je altijd beetje geluk mee hebben natuurlijk).
Maar in dit topic gaat het vooral over ideale sex vakantie en Oeganda hoort er niet echt bij denk ik persoonlijk,is niet ideaal voor als eerste keer te doen ,heeft ook niet echt veel toeristische attracties zoals een strand enzo en veilheid is ook pak minder snachts ,voordeel is wel goed Engels en meisjes die squirten .
En ik heb het al vaak gezegd een arm(er) land bezoeken wil zeker niet zeggen dat alles goedkoop is daar.
Daarbij als je idd. al je kosten gaat tellen van tickets,hotels,vertier,dames is een roadtrip langs de Duitse clubs en ramen vrijwel altijd goedkoper als het je puur om de sex gaat...