Girlsaanbidder
Wandelaar
- 92
- 22/09/24
- 348
Hele maal glad scheer me elke dag ook nog een stuk van mijn onderbuik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSchrik?Bovenaan trim ik op 2 of zo (denk ik) en dan rondom zo kort mogelijk, hoogste stand (zonder tussenstuk).
Mesjes komen daar niet in de buurt!
Juist!Schrik?
Wat dat aangaat verplaats ik me wel eens in de dames die als actrice werkzaam zijn en door een man met gelaatshaar oraal verwend worden.Verder schijnt een glad gezicht voor de dames fijn te zijn bij het beffen. Waarschijnlijk is een baard wel OK, maar over stoppels van 1 dag kreeg ik schuurpapier klachten.
Heb daar nog nooit een negatieve reactie op gehad en ik bezoek dames die echt niet op hun mondje zijn gevallen. Het valt dus allemaal wel mee. En als ik eerlijk ben, als de binnenkant van haar dijen rood zouden worden daarvan, dan zat ik er goed naast met likken.Wat dat aangaat verplaats ik me wel eens in de dames die als actrice werkzaam zijn en door een man met gelaatshaar oraal verwend worden.
De dag erna de binnenkant van haar dijen volledig rood?
Precies!Wat dat aangaat verplaats ik me wel eens in de dames die als actrice werkzaam zijn en door een man met gelaatshaar oraal verwend worden.
De dag erna de binnenkant van haar dijen volledig rood?
Of ze heeft haar benen tenminste wijd genoeg open...Heb daar nog nooit een negatieve reactie op gehad en ik bezoek dames die echt niet op hun mondje zijn gevallen. Het valt dus allemaal wel mee. En als ik eerlijk ben, als de binnenkant van haar dijen rood zouden worden daarvan, dan zat ik er goed naast met likken.
Ik vind het wel leuk om wat geplet te worden.Of ze heeft haar benen tenminste wijd genoeg open...
Wanneer was het de 1e keer gedaan? Wellicht zijn de huidige Producten beter?Ik ben totaal 16 keer geweest voordat het helemaal kaal was.
Daarna nog 1 keer per jaar een onderhoudsbehandeling 5 jaar lang.