Sexyrabbit
Newbie
- 21
- 31/01/24
- 8
Iedereen moet gewoon doen waarbij hij/zij zich het beste voelt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVerder schijnt een glad gezicht voor de dames fijn te zijn bij het beffen. Waarschijnlijk is een baard wel OK, maar over stoppels van 1 dag kreeg ik schuurpapier klachten.
Hoezo, had je haargroei in je bibs?2 a 3 keer per week het scheermesje er over. Zowel kruis als oksels. Voelde mij wel een beetje beschaamd toen ik in het ziekenhuis op de po stoel geholpen moest worden.....
Hoezo, had je haargroei in je bibs?
Veet bij Action kopen voor vrouwen. Je balzak alles goed insmeren , in laten werken onder de douche goed met je handen alles uitwrijven en boven je penis met scheermes onder de douche , super glad .
Probeer het gewoon
Ik heb het gekocht maar op de verpakking van Veet (voor gevoelige huid) van de Action staat "Niet geschikt voor gebruik op .... genitale zones."
Nou twijfel ik of ik dit wel zal doen ...
Ik heb het gekocht maar op de verpakking van Veet (voor gevoelige huid) van de Action staat "Niet geschikt voor gebruik op .... genitale zones."
Nou twijfel ik of ik dit wel zal doen ...
Speciale mesjes? Welke dan?scheerschuim en speciale mesjes
en alles is netjes
Lijkt wel 'n kapmes man.
Ja! Een 'vaste hand' is hier wel vereist! Haha!Lijkt wel 'n kapmes man.
Ik ook, werkt topIk smeer mijn piemel en ballen gewoon in met de shampoo die ik gebruik en scheer alles proper met venus. Niks speciale scheerzeep. Gaat super.
En... mooi gladgeschoren pik en ballen... leiden zonder twijfel naar een lekkere lange pijpbeurt! (laat Rome maar voor wat het is)Zoals met alles, zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ooit had ik een vriendin die hem zonder aarzeling naar binnen zoog als hij net uit haar kontje kwam. Die had vast ook geen moeite met een stoppeltje hier en daar gehad. En ik moet zeggen, dat zijn toch de lekkersteEn... mooi gladgeschoren pik en ballen... leiden zonder twijfel naar een lekkere lange pijpbeurt! (laat Rome maar voor wat het is)
Nu... dat anaal was dan hopelijk wel met condoom!Ooit had ik een vriendin die hem zonder aarzeling naar binnen zoog als hij net uit haar kontje kwam. Die had vast ook geen moeite met een stoppeltje hier en daar gehad. En ik moet zeggen, dat zijn toch de lekkerste