Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn ervaring is toch anders. Nog steeds krijg ik nu en dan complimentje omdat ik netjes geschoren ben.Ik heb tijdje alles afgeschoren maar ben ermee gestopt omdat ik geen enkel verschil in behandeling voel bij bezoek aan de dames. Ik zorg natuurlijk voor fris en wat bijgetrimd. Heb nog nooit opmerking gekregen dat ze liever een kale pik/ballen hebben… ook op gb's zie je beide "varianten" opduiken en heb niet de indruk dat die ongeschoren mannen niet aan hun trekken komen…
En of het verschil maakt! Man! Wat een lekkere, diepe, sloppy pijpbeurt mét ballen likken... als je netjes geschoren en frisgewassen bent!Mijn ervaring is toch anders. Nog steeds krijg ik nu en dan complimentje omdat ik netjes geschoren ben.
Helemaal eens. Geen dvp gaat lekker je ballen haar mond inzuigen met haar op je zak. Hier ook alles glad.En of het verschil maakt! Man! Wat een lekkere, diepe, sloppy pijpbeurt mét ballen likken... als je netjes geschoren en frisgewassen bent!
Ja en? Wat is je geheim?Een dvp vroeg eens hoe ik het zo glad kreeg. Had ze nog nooit meegemaakt. Wordt zeker gewaardeerd dus.
Had een chemo kuur ondergaanJa en? Wat is je geheim?
Niet leuk.......Had een chemo kuur ondergaan
Gewoon vlak voor je gaat 2 uur van te voren scheren. Als je het de voorgaande dag doet is het al weer wat minder glad.Ja en? Wat is je geheim?
Ik scheer niet alleen mijn big ben, maar ook mijn kin. Vinden jullie dit belangwekkend?
Ik kan hier kort over zijn, ik ben gestopt met scheren, laat maar lekker groeien
Dan heb ik al andere zaken meegemaakt,dvp's die me weigeren te pijpen of zelfs al helemaal afhaken als je je broek uit trekt en zien dat je niet geschoren bent net omdat ze het vreselijk onhygiënisch vinden.Ik scheer me niet, maakt me ook niet uit of DVP poes scheert. Je mag zijn hoe je bent. DVP's die ik heb ontmoet maken er ook geen punt van. Sommige laten merken dat ze grappig vinden, zo'n behaarde vent.
Dan heb jij nog nooit een man gepijpt bij wie zijn schaamhaar zo lang is dat je u tanden kunt flossen. Leuk hoor. Kietel kietel in de neus tijdens deepthroat.Dan heb ik al andere zaken meegemaakt,dvp's die me weigeren te pijpen of zelfs al helemaal afhaken als je je broek uit trekt en zien dat je niet geschoren bent net omdat ze het vreselijk onhygiënisch vinden.
Wat natuurlijk dikke onzin is.
Nee jong niet helemaal kaal. Gewoon netjes getrimd en verzorgd is helemaal goed!Bekijk bijlage 143554
Bekijk bijlage 143555
Als ik de keuze heb, de bovenste .
Maar uiteindelijk is toch het grote geheel alles bepalend.