Wie doet het stoer met een kapmes
Ja! En ogen dicht!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie doet het stoer met een kapmes
Veet werkt perfect , super glas, zoal ik al eerder geschreven heeft op je handen doen en smeren van bilnaad en rond je ballen en pik , even inlaten werken en onder de douche met je handen op de gesmeerde delen vrijen en kaal ,gld en schoon ,.Werkt dat werkelijk zo makkelijk? Ik scheer me met een Gilette Mach als ik op stap ga. Enkele dagen voordien neem ik scheergel en mesje in de hand. En steeds heb ik sneetjes en kleine verwondingen die bloeden. Het is ook niet altijd evident om alle onderdelen even goed te bewerken. Dus VEET? Graag uw feedback Kojal.
Hakki takki, weg is zakkieJa! En ogen dicht!!
bij mij alles netjes schoon en glad geschoren, krijg er vaak complimenten van de dames over en voelt voor mij ook veel beter en schoner
Nou... die complimentjes zijn misschien leuk...
Maar... waar ik het toch vooral om doe is dat zij zich zonder aarzeling en met volle overgave op m'n gladgeschoren pik & ballen kan storten! Love it!
Precies dit. Ik hou het daar glad en schoon om die reden. Houden die wijfies van, krijgen meestal geen genoeg van mijn ballen in hun mond. Denk dat dat met schaamhaar anders zou zijnNou... die complimentjes zijn misschien leuk...
Maar... waar ik het toch vooral om doe is dat zij zich zonder aarzeling en met volle overgave op m'n gladgeschoren pik & ballen kan storten! Love it!
Het is niet voor niks dat Veet zelf aangeeft om het niet op je edele delen te gebruiken. Tuurlijk zijn er ook mensen waar het goed bij gaat, maar lees even de andere verhalen en je bedenkt je wel twee keer.Ik gebruik een Philips trimmer. Ik durf het niet met een scheermesje te doen haha. Het is wel redelijk glad maar niet mega smooth. Als je nog kleine 1mm haartjes hebt is Veet hiervoor een optie? Om het gladder te maken?
Ook daar moet je mee uitkijken, heb me lelijk bezeerd met m'n Philips trimmer dikke litteken als aandenkenIk gebruik een Philips trimmer. Ik durf het niet met een scheermesje te doen haha. Het is wel redelijk glad maar niet mega smooth. Als je nog kleine 1mm haartjes hebt is Veet hiervoor een optie? Om het gladder te maken?
Ik heb zo'n Safe scheerapparaat. Ik heb ook een trimmer/tondeuse daar moet je interdaad mee uitkijken, die kunnen inderdaad je vel trekken en jezelf bezeren.Ook daar moet je mee uitkijken, heb me lelijk bezeerd met m'n Philips trimmer dikke litteken als aandenken
Indd het scheermes is het besteHet is niet voor niks dat Veet zelf aangeeft om het niet op je edele delen te gebruiken. Tuurlijk zijn er ook mensen waar het goed bij gaat, maar lees even de andere verhalen en je bedenkt je wel twee keer.
Ik blijf het fascinerend vinden dat er zoveel bang zijn van het scheermesje. Als je de boel goed inzeept, strak trekt en rustig in rechte lijnen scheert, dan kan er vrijwel niks mis gaan.
Mocht je je raak scheren, dan is dat zo klein dat het bloeden snel stopt. Zeker met een styptic pencil, maar ook door er even een papiertje tegen te houden. Je moet echt je best doen voor een bloedbad.
Klinkt vreselijk? Nou ja, dat gaat tenminste over en ik snij me vrijwel nooit. Chemische brandwonden, verkleuringen en andere nadelen van Veet gaan niet over. Ja, ook dat gaat vaak goed, maar ik weet wel waar ik voor kies.
Overigens, ik haalde me veel vaker open toen ik in het begin een trimmer probeerde, maar ieder zijn ding hoor.
Dan ben ik maar een watje. Ik gebruik een wegwerpscheermesje.Stelletje watjes. Jullie moeten waxen, man!
Nou, ooit eens Veet speciaal voor erogene zones geprobeerd, ik kreeg er chemische brandwonden van op mijn liezen. Niet prettig (understatement).Je hebt ontharingscrème voor de gevoelige huid. Zoals BlitzBlank en Veet Expert Bikini. Die zijn ook geschikt voor de erogene zones.
Gewoon met de heggenschaar er overheen zoals een echte kerel!Stelletje watjes. Jullie moeten waxen, man!