@Chopstick Thx voor de recensie. Weet je nog de naam van de Roemeense dame met uitstekende service? En hoeveel heb je betaald voor welke service? Altijd handig om te weten .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij was het Betty. 60/30, zoenen deed ze niet. Verder pzc en goed het half uur volgemaakt.@Chopstick Thx voor de recensie. Weet je nog de naam van de Roemeense dame met uitstekende service? En hoeveel heb je betaald voor welke service? Altijd handig om te weten .
Incl. pzc voor 60?Volgens mij was het Betty. 60/30, zoenen deed ze niet. Verder pzc en goed het half uur volgemaakt.
Goed initiatief, hopelijk levert het geen gezeik op met de (altijd erg vervelende) fiscus.Voor iedereen die het nog niet gezien heeft, Le Grand post dagelijks de namen van de aanwezige dames op instagram. Ik heb de correctheid wel nog niet gecheck, maar goed initiatief
Op instagram vind ik niets terug, staat dit gewoon op hun algemene pagina of nog elders?Voor iedereen die het nog niet gezien heeft, Le Grand post dagelijks de namen van de aanwezige dames op instagram. Ik heb de correctheid wel nog niet gecheck, maar goed initiatief
@kooldude1808 Een DVP moet je natuurlijk altijd geloven. Als je op zondagmiddag naar Sixsens gaat, dan zie je meer dan 100 mannen. Dat er voor Nicole dan te weinig klanten zijn, zegt meer over haar dan over Sixsens . Ik ken ook geen Bulgaarse Nicole, maar wellicht werkt ze nu onder een andere naam. Fijn te horen in ieder geval dat er nieuwe dames zijn en dat zij de beste was!Vandaag in de middag naar LeGrand geweest. Bereikt rond 15.00 uur. en de laatste was Nicole uit Bulgarije, die er een beetje oud uitziet, maar haar kont zag er geweldig uit, ook haar BJ was niet van de wereld. Blijkbaar werkte ze eerder in Sixsens en zei dat dit gebrek aan klanten er ook in Sixens is, niet zeker of ze de waarheid sprak.
Hoi allen, ik zie op de website dat stellen ook welkom zijn. Is hier iemand al eens asl stel heen geweest of heeft iemand daar ook stellen gezien. Ik vraag me een beetje af wat er van ons als stel wordt verwacht (of juist niet) als we een bezoekje brengen.... Wij komen samen wel al jaren in parenclubs, maar dit is een heel ander concept, vandaar mijn vraag.
Je mag alleen of samen met een meisje mee, en verder eigenlijk niets. Dan heeft dit niets te bieden gaan we wel lekker naar de parenclubStel het eens voor...
Zo lang je 2 x 70 betaalt, zullen ze niet klagen.
Bespaar je de reis, dit is een hopeloze zaak, ben er 3x geweest, 3x teleurstellingIemand er nog recent geweest?? Ik twijfel om te gaan, zou mijn eerste keer daar zijn. Lees hier verschillende mindere belevingen. En het is al even geleden dat er iemand iets over geschreven heeft. Wil niet na de reis voor een afgesloten zaak staan ,zeker nu ook de socials van hun al even stil zijn .
ik ging af en toe naar sauna diana in zundert, ben vorige week in legrand geweest, dat is toch een heel ander concept, je kan daar op je gemak een middag of dag ontspannen, een hele nette club, en zeer vriendelijk personeel, ik was er op een donderdag, en toen waren er 15 dames aanwezig, nl sprekende en roemeense dames van alles wat! Ik was zeer tevreden, maar dat was mijn ervaring!Iemand er nog recent geweest?? Ik twijfel om te gaan, zou mijn eerste keer daar zijn. Lees hier verschillende mindere belevingen. En het is al even geleden dat er iemand iets over geschreven heeft. Wil niet na de reis voor een afgesloten zaak staan ,zeker nu ook de socials van hun al even stil zijn .
iedereen heeft mindere ervaringen.... :} Het FKK concept uit Duitsland werkt niet !!! Zoveel anderen hebben dit al geprobeerd....telkemale.. een fiasco na x aantal maanden.ik ging af en toe naar sauna diana in zundert, ben vorige week in legrand geweest, dat is toch een heel ander concept, je kan daar op je gemak een middag of dag ontspannen, een hele nette club, en zeer vriendelijk personeel, ik was er op een donderdag, en toen waren er 15 dames aanwezig, nl sprekende en roemeense dames van alles wat! Ik was zeer tevreden, maar dat was mijn ervaring!
Ik ga zeker terug, en kreeg een tip van personeel, om van te voren te bellen hoeveel dames er aanwezig zijn, want dat kon wel eens verschillen, tussen de 8 en 15 dames per dag
In Limburg werkt het concept althans voor een club perfect, en heeft het voor een andere club nog beter gewerkt tot die gesloten werd door de roverheid tenminste...iedereen heeft mindere ervaringen.... :} Het FKK concept uit Duitsland werkt niet !!! Zoveel anderen hebben dit al geprobeerd....telkemale.. een fiasco na x aantal maanden.
[... Verwijderd door mod... ] Mensen geloof me, na een uur hou je het hier voor bekeken. Mensen die vroeger, zoals ik, trouwe bezoekers van Golden Time en Ying Yang geweest zijn zullen hier teleurgesteld zijn. Het enige punt dat hij heeft is inderdaad Diana, dezelfde dure prijzen, voor het standaardtarief krijg je hier ondermaatse service, voor alles moet je bij betalen. Wacht maar eerst meerdere goede recensies af alvorens hier je tijd te verliezenik ging af en toe naar sauna diana in zundert, ben vorige week in legrand geweest, dat is toch een heel ander concept, je kan daar op je gemak een middag of dag ontspannen, een hele nette club, en zeer vriendelijk personeel, ik was er op een donderdag, en toen waren er 15 dames aanwezig, nl sprekende en roemeense dames van alles wat! Ik was zeer tevreden, maar dat was mijn ervaring!
Ik ga zeker terug, en kreeg een tip van personeel, om van te voren te bellen hoeveel dames er aanwezig zijn, want dat kon wel eens verschillen, tussen de 8 en 15 dames per dag