Vandaag naar herensociëteit LeGrand gereden om mijn zomerstop goed af te sluiten. Zaterdag in Sixsens geweest. Vandaag lekker dichtbij, zeker zo sjiek als GoldenGate, zeker zo vriendelijk personeel als GoldenGate. Helaas is de wellness ook net zo beperkt als GoldenGate (zelfs nog iets minder omdat er geen onverwarmd buitenbad is, maar daar wordt aan gewerkt). Verder dezelfde entreeprijs als GoldenGate en dezelfde damesprijzen per uur (PMC zelfs goedkoper). Ook fijn dat
PZC hier legaal is. Wij ijsberen houden ons natuurlijk graag aan alle regels
!
Ik kwam iets na 2 uur binnen, mooi op tijd om te lunchen en daarna de start van de F1 te zien. Ik werd weer bijzonder vriendelijk ontvangen door de uitbaters. Ik kwam binnen en zag Bulgaarse Sandra zitten die ik ken uit Sixsens. Zij is daar neergestreken met haar vriendin Nicole die vandaag vrij had. Verder zag ik de mij bekende NL Milf Mindy, Roemeense Betty en nog 2 onbekende dames. Dat bleken Roemeense Maribel en Ruby te zijn. Ruby is slank en mooi en maakte aardig wat kamers op deze rustige zondag.
De uiteindelijke line-up bestond uit Mindy (NL), Sandra (Bul) Betty, Irene, Ruby en Maribel (allen Roe). Poolse Victoria had vrij. Jammer was dat Cleo waar ik hele goede verhalen over gehoord heb op vakantie was in Roemenië en ook was het jammer dat Betty langdurig geboekt was. Betty had mij de laatste keer gevraagd om Cornulete (Roemeense koekjes) mee te nemen en die had ik 's morgens gebakken. Irene vond ik verreweg de leukste dame met een mooie ruime C cup, mooi gezicht, zandloper figuur, aardig wat tattoos en met haar had ik ook het leukste gesprek. Ruby zal door veel mannen die van slanke vrouwen houden als mooiste zijn benoemd (smaken verschillen gelukkig). Jammer was dat ze allebei (net als Sandra) niet aan tongzoenen doen. Dan houdt het voor mij op. Maribel en Mindy vind ik niet aantrekkelijk genoeg, dus bleef er 1 kandidaat over voor een kamer en dat was Betty. Helaas was die lang geboekt en toen ik om 9 uur naar huis ging was ze nog steeds bezet. Omdat ik gisteren al deel 1 van de afsluiting van mijn zomerstop had gehad was de goesting niet zo hoog en besloot ik geen geld uit te geven aan service kanon Mindy. Dus uiteindelijk de club ongepopt verlaten.
Maar even terug naar het begin: Het brunch buffet was erg goed met warme worstenbroodjes, saucijzenbroodjes een keur aan croissants en een ruime keuze aan beleg. Ik heb een croissantje met kaas en een saucijzenbroodje gegeten. Daarna op het grote scherm F1 gekeken. Meteen al chaos bij de start. Jammer dat Verstappen Perez met een pitstop inhaalde. Ik had ze het wel eens op de baan uit willen zien vechten. Daarna lekker buiten gezeten in het zonnetje.
Het avondeten was ook weer prima: Erg lekkere kippenpoten en rundvlees stoofpot, broccoli met een goede beet en rijst en spaghetti. later kwam er ook nog prima kip saté. Daarna nog een tijdje wat op mijn telefoon (zonder stickertjes zoals bij GG) gezeten.
Toen aan de praat geraakt met een aardige man en daarmee nog een tijd aan de bar gezeten. Helaas was Betty toen nog steeds bezet.
Ik ga nog wel een keer terug als Cleo er weer is.