Doublepower
Newbie
- 4
- 23/09/24
- 1
Iemand een idee of er op een maandag namiddag iets te beleven valt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaandag is in alle clubs de rustigste dag met de minste dames. Dan is de periode rond Kerst (half december-eind januari) ook nog eens 1 van de rustigste periodes van het jaar. Wil je toch nog wat dames treffen in deze tijd, ga dan naar AcaGold, Penelope of Sixsens. Als dat te ver rijden is voor je, bel dan LeGrand voordat je vertrekt om te vragen hoeveel dames er zijn.Iemand een idee of er op een maandag namiddag iets te beleven valt?
Ff bellenhallo allemaal , aan iedereen de beste wensen !
voor nieuwjaar waren er meestal een 10tal dames/dag aanwezig , weet er iemand of het begin van het nieuwe jaar nog steeds zo is ? ik zou eind van de week wel eens willen passeren
Er waren vandaag 2hallo allemaal , aan iedereen de beste wensen !
voor nieuwjaar waren er meestal een 10tal dames/dag aanwezig , weet er iemand of het begin van het nieuwe jaar nog steeds zo is ? ik zou eind van de week wel eens willen passeren
Rond het weekend hebben de clubs vaak iets meer dames als op een doordeweekse dooie maandag. En heel misschien zijn er al enkele dames terug van hun kerstreces, hoewel dat meestal medio januari pas gebeurt.Dat is wel heel mager. Jammer, want ik wilde er vrijdag naar toe gaan
Ik ga meestal donderdag of vrijdag middag. Dit jaar nog niet geweest. Maar de dagen dat ik er was waren er genoeg dames voor +/-10. Met keuze voor iedereen.
De club is voor de rest super qua netheid en opzet. Lekkere sauna jacuzzi.
Niet twijfelen gewoon een keer langsgaan. Ik was hier afgelopen donderdag. Bij aankomst om 14:00 waren er 13 dames toen ik weg ging rond 19:00 ik schat 17, waaronder 3 Nederlands sprekende dames. Het eten is de afgelopen maanden erg vooruit gegaan. Ja er zitten upsellers bij, maar die vind je overal. Nogmaals gewoon gaan.Krijg deze club nu constant op mijn Instagram, ze zijn best wel goed bezig met hun marketing.
Wou er één van de komende donderdagen passeren, maar begin meer en meer te twijfelen door wat ik lees: vaak weinig dames, duurdere dames dan bij andere SC, ...
Een wandelaar moet soms moeilijke beslissingen maken
De dames lopen ook gewoon rond in de club.Hallo allen, net als een aantal anderen kom ik deze club nu regelmatig tegen met filmpjes op Instagram. Dit wekt natuurlijk wel de enige interesse maar heb totaal geen ervaring met saunaclubs. Ik was altijd in de veronderstelling dat dergelijke clubs alleen voor homo's waren (geen oordeel over verder).
Nu kan ik hier eigenlijk ook niet echt teruglezen hoe het er in zo'n club wel aan toe gaat. Iemand bereid om dit een beetje uit te leggen?
Ik begrijp dat je net als bij een gewone sauna entree betaald voor de spa faciliteiten, en dat je vervolgens een dvp naar een kamer kan meenemen voor de extra's en hier vanzelfsprekend voor betaald. Maar ben eigenlijk vooral benieuwd hoe je de keuze voor een dame maakt? Zijn ze bijvoorbeeld zelf ook in de sauna zodat je alvast een beetje kan kijken? En zijn er naast de dvp's ook nog gewone meiden of stellen die hierheen gaan en waar je een leuke tijd mee kan beleven?
stellen zijn wel toegestaanDe dames lopen ook gewoon rond in de club.
Volgens mij zijn stellen en dames alleen niet toegestaan.
Behalve op speciale gelegenheden.
Het is logisch dat stellen niet zijn toegestaan behalve als je wederhelft ook sekswerker is en daar ook werkt die dag.stellen zijn wel toegestaan