- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik liep op bovenste verdieping op mijn vriendin te wachten, maar de gordijn bleef maar dicht. Ik liep langs een mooie poppetje die niet in mijn gezicht durfde te kijken, stel dat ik naar binnen zou gaan, nou wees maar niet bang meske, ik heb genoeg signalen gekregen van jou ik snap dat wel, dus ik draai mijn kop andere kant op en laat haar ook weten dat ik niets van haar wil………kamer er naast, schiet opeens een vrolijk mens naar buiten met glinsterende ogen en een brede glimlach, met een blije hallo!! Geen schatzie shit dus, in 3 ms. scan ik haar met 600 dpi…..niet mijn type maar wat een spontane meid zeg, mollig is niet mijn type maar door haar spontaniteit lk naar binnen, schat van een persoonlijkheid, 50€ voor een standaard service, kreeg eerst met olie zc een hard makkertje, daarna missio, mollige meiden hebben altijd een lekkere kut met veel gevoel wat je nog harder maakt, daaarna Doggie, lekker diep en hard stoten was geen probleem, ze gaf zelfs de tempo aan, damn gast, qua lichaam niet mijn type maar je ziet het weer, dit meid geeft service en een glimlach dat zorgt gewoon dat ik naar binnen ging.
Omhoog gevallen nieuwe kut generatie,() mooie sexy meiden waar een glimlach al te veel gevraagd is, worden overgeslagen, ik ging vaak voor optiek maar tegenwoordig ben ik gelukkiger met spontane vriendelijke ladies.
Nou mennekes, laat maar weten als jullie Nicole bezocht hebben, ik ga over een paar dagen weer naar Duisburg, voor mij is er zat om te neu…...gaan, bedoel ik.
Omhoog gevallen nieuwe kut generatie,() mooie sexy meiden waar een glimlach al te veel gevraagd is, worden overgeslagen, ik ging vaak voor optiek maar tegenwoordig ben ik gelukkiger met spontane vriendelijke ladies.
Nou mennekes, laat maar weten als jullie Nicole bezocht hebben, ik ga over een paar dagen weer naar Duisburg, voor mij is er zat om te neu…...gaan, bedoel ik.