Over pannenkoeken en eten gesproken, de voederbakken staan bij deze club beetje a la de ouwe gouwe Golden Time in een tent. Aanliggend staat volgens mij een keuken, maar ik zag eten juist van buiten de tent naar binnen gebracht worden in grote zwarte isolatie bakken/dozen. Misschien dat die keuken nog niet klaar is of bedoeld voor BBQ ofzo? Bedenk me eigenlijk dat ik dit had moeten vragen...
Maar tja, ik ben niet de moeilijkste kwa eter en duik er daarom ook niet heel diep in. Het ontbijt buffet bestaat uit diverse beleg, gekookte eieren, brood en diverse soorten cruesli voor door je melk. Bij het beleg hebben ze ook nog iets fancy gedaan met volgens mij meloen en ham er omheen ofzo. Het beleg was gekoeld en afgedekt. Jammer dat ze dit niet met het brood ook gedaan hebben. Een transparante deksel of zelf een doek zou de vliegen en wespen er van af kunnen houden. Ergens tussen 5 en 6, was op de kamer, kwamen de voederbakken met warm voer. Er was wat rijst, pasta, aardappelpuree, 3 soorten vlees, en een bak met gekookte groente. Kwaliteit was gewoon okay catering niveau. Wat met alleen tegen viel was dat de groente niet goed gewassen leek te zijn, of ik had pech. Want er zat flink wat zand tussen m'n broccoli.
Wel, dat was het wel zo een beetje. Volgens mij heb ik het belangrijkste besproken. Vragen?
Oh ja, de line up. Hoe kon ik dat nou vergeten
Bij aankomst waren er 2 dames aanwezig. Later op de dag kwamen er nog 3 bij. Aantal mannen varieerde door de dag heen tussen de 3 a 5. Het was dus behoorlijk rustig op deze doordeweekse dinsdag tijdens de zomervakantie. De gastheer vertelde me dat er vanaf september weer wat meer dames terug zouden komen. Er waren momenten dat ze een stuk of 20 dames hadden.
Daar tegenover vertelde 1 van de dames me dat er op een vrijdag met zo veel dames geen enkele vent was gekomen. Het lijkt me dan toch zaak om de tent meer te promoten. Reclame of fora. Korting of vrijkaartjes in tombola's lijken me een goeie zet om volk over de vloer te krijgen die over hun ervaringen vertellen.
Wat me opviel van volk die binnen was, was dat ze relatief lang met een keuvelen voor een kamer op te zoeken. Ik weet niet of dit iets is van publiek en dames die champagne clubs gewend zijn om te babbelen, of dat het die dag zo rustig was dat er ruimte was voor uitgebreide babbel, maar er werd soms een half tot heel uur gebabbeld voordat er een kamer opgezocht werd.
Zelf kwam ik in de tuin in gesprek met een fraaie Mediteraanse. Voordat ik d'r echter kon uitnodigen om nader kennis te maken, jaagde een wesp haar weg. Daarna heb ik d'r nog slechts 1x gezien. Slechte timing omdat ik toen vol zat...
Verder nog een Roemeense die redelijk nieuw in het vak lijkt en kwa figuur in m'n straatje past, maar aangezien ze niet van beffen hield, ben ik niet met haar in zee gegaan.
3 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen, want rond een uurtje of 3 kwam er een Roemeense binnen die er ook voor het eerst was. Ze luistert naar de artiestennaam Vanessa. Een 24 jarige donker harige slanke Roemeense die voorheen bij GT heeft gezeten.
Met d'r brilletje heeft ze iets weg van een sexy secretaresse. Ze heeft als ik me niet vergis opgeblazen voor (c-cup?) en zeker opgepompte achter bumpers.
Haar rug is 1 groot schilderij en aan de binnenzijde op d'r linker pols ook nog tattoo. Ik dacht dat ze bruine ogen heeft.
Service was basic, maar ze leek wel te genieten, waardoor ik de kamergang als geweldig beoordeel.
De kamers zelf waren ook strak ingericht en waar ik was voorzien van een bidet (dacht ook een wastafel) en airco. Die stond ook goed fris. Lekker de afwisseling op zo een warme dag.
Verder waren er die dag nog een Mediteraanse dame was en een blonde Limburgse die me wel vriendelijk leken, maar niet me type waren. Heb het daarom bij 1 kamer gehouden en de rest van de dag lekker geluierd. Met het mooie weer en een rustige club lukte me dat prima en heb me er prima vermaakt. Maar als het buiten frisser wordt is er binnen niet echt een rust ruimte om een dutje te doen ofzo.
Hopelijk dat de tent drukker bezocht gaat worden, zowel door dames als heren, want het is een fijne club met vriendelijk en vlot personeel. En hopelijk draait het nog iets meer bij richting de saunaclubs die we kennen van NRW, met schappelijke entree en kamerprijzen, en dat het minder een exclusieve champagne club wordt.
P.S. Ben benieuwd of er nog een föhn bij is gekomen. Miste dat en de gastheer zou kijken of daar iets aan gedaan kan worden...