Ik denk ook wel dat de locatie erg goed is. Niet noodzakelijk omdat het in het midden van Antwerpen en Rotterdam ligt, maar vooral omdat er geen vergelijkbare club binnen een afstand van 90 min is te vinden.
Voor mij is deze club op 15 min, mss goed of slecht ;-) Nu denk ik meermaals in de late namiddag, wel zin maar niet om 1u45 naar vaals te rijden ;-) En nog is terug.
Natuurlijk is er wel een kip en ei verhaal zoals hoger reeds aangehaald. de meeste dames van SS en omstreken zie ik niet afzakken naar Zundert. Vele hebben geen auto, komen met de taxi naar SS, huren in Zuid-limburg, etc.... Misschien is het een idee om buiten gratis entree enkele dames die een vaste klantenkring hebben, ook verblijf aan te bieden of andere afspraken, .. Dames met goede reputatie brengen automatisch klanten mee die met de club kennis kunne maken en sfeer brengen. Buitrn infrastructuur moet men ook in marketing en customer aquisition investeren. Ik heb geen ervaring in de sector maar ik zou na een soft opening van enkele weken toch echt zaken organiseren om de zaak op de kaart te zetten.
Verwachten dat wij 80 euro betalen, met het risico dat er 2 dames zijn en je mss uren moet wachten gaat niet leiden tot goede reviews en meer bezoek. Alles heeft een opbouw periode nodig, maar een incentive voor early adopters mag wel ;-)
Ik zal morgen alvast eens op verkenning gaan ;-)