Vandaag voor de verandering een middagje naar Azzurra geweest. Na een druk weekend ging ik de laatste tijd eerder naar Eroxx, ook vanwege de negatieve berichten hier. Maar nu was ik dichter bij Beuningen dan bij Balen en gaf het een kans.
En ik had of geluk of er is intussen structureel wat verbeterd. Ik was er van ca 13.00 tot tot 16.15 en ging uitgeput en voldaan naar huis.
Toen ik aankwam was het niet zo druk op de parking, ik schat max 10 auto's. Binnen was het ook rustig, maar meteen na een eerste rondje liep ik een bekend stel tegen het lijf. Zij is een Aziatische jonge dame met een onberispelijk figuur een beetje timide maar altijd geil.
Na een korte babbel samen op weg naar de filmzaal waar de zakje glijmiddel al snel opengemaakt werden voor wat heerlijk hand en mond werk dat hield ik geen 10 minuten vol en onder toeziend oog van een groepje mannen werd ik bevrijd van mijn eerste lading zaad die in een paar ferme stralen in haar mond en prachtige tieten lande. Helaas voor de kijkende mannen was dit de haar laatste actie, haar partner me duidelijk dat ze eigenlijk al weg hadden moeten zijn. De groep mannen gedroeg zich uitermate goed, geen gedrang of gepluk, iedereen keek op gepaste afstand. Wat me ook opviel dat er meer jongeren het nge echt fitte mannen rondliepen.
Afijn na een douche met zijn drieën afscheid genomen. Ik besloot nog te blijven ik was nog geen uur binnen. Dus rondje afgemaakt en lekker een nagenoten in de Finse sauna. Het was rustig maar er waren toch zeker 6 koppels en een single dame aanwezig en ik denk zo'n 15 mannen. De stellen waren vandaag zonder uitzondering jong en strak, misschien dat de eerste lentezon ze hierheen gedreven had, ik weet het niet maar alles was lekker relaxed. Buiten lag een single dame en een jong koppel naakt te zonnen, een ander koppel keek vanaf de overkapping toe hoe de blonde singel dame een jongeman aan het teasen was door haar kutje omzichtig met haar vingers te bewerken. De jongen had binnen de kortste keren een paal van jewelste staan. Mijn aandacht ging echter uit naar het koppel wat àlles gadesloeg. Ik zag ze geil worden.
Toen ik ze later zag bij de warme plaat dwong zij een prachtige slanke brunette, haar man haar te beffen. ' zo jij speelt vandaag de baas zie ik' zei ik, waarop ze lachte en mijn handdoek naar beneden trok. Mijn pik was alweer wakker. Even gebabbeld en gevoeld met haar terwijl haar vriend even weg was om te gaan kijken bij de sling.
toen hij terugkwam liet ik ze weer met rust, ik hoorde wat actie bij de gloryholes. Ik
Keek mee naar de actie in vanuit mijn eigen hokje. Toen er op de deur geklopt werd, blijkbaar was een babbel niet genoeg en de slanke brunette kwam met vriend het hokje binnen en zonder verdere instructies zat ze al op haar knieën voor me en zoog mijn pik naar binnen. Hij deed het nog

al met al een verassend leuke middag gehad. Het was niet druk, maar veel leuk volk, best veel actie en dit keer hielden de mannen zich rustig. Misschien dat dat later op de avond slechter wordt maar nu was het dus echt anders, geen gedrang geruk of geduw dus.