Omdat deze site "girslREVIEW" heet en dit het recensietopic, lijkt het me eerlijk om even kort onze bevindingen te delen.
We kwamen binnen rond 16.00 uur, redelijk druk, maar vooral oudere mensen, zeg maar rond de pensioensgerechtigde leeftijd. Uiteindelijk in een hottub met een stel aan de praat gekomen, superleuk, knappe vrouw maar de dame in kwestie was in bovenstaande leeftijdscategorie en had mijn moeder kunnen zijn, wat voor ons een no-go is. Wel geeft het aan hoe eenvoudig je contact maakt, zeker als je vergelijkt met een parenclub, dus dat was fijn.
Naarmate het later werd, werd het ook drukker met een jonger publiek. Het is zeker een slag ouder dan ons referentiekader, een aantal zaterdagavonden in de Fun. De jongsten waren vroege twintigers tot mensen in de 60/70. Mooi om te zien dat iedereen hier kan krijgen wat hij/zijn verlangt. De gemiddelde leeftijd zal 's avonds ergens tussen de 40-45 zijn.
Uiteindelijk zijn we in de sauna met een stel aan de praat geraakt wat vrij makkelijk gaat, itt tot een club is onze ervaring, waarna we nog even zijn gaan badderen en waar van het één het ander kwam.
Al met al een heel fijne plek wat ons betreft. Qua kosten is het waarschijnlijk prijziger dan een all-in concept. We waren 160 euro kwijt en dan hebben we alleen maar een tosti gegeten, maar vrouwlief dronk mixdrankjes.
Vooraf had ik niet gedacht dat we sluitingstijd zouden halen, maar met dank aan het stel hebben we de felle TL-lichten ook mogen aanschouwen.
Wat ons betreft 4 uit 5 sterren, aanrader dus!