Recensie Satang, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag maar snel Satang bezocht na dat ik hier las dat ze mee kapt.. Dit was mn tweede bezoek!

Vorig jaar bezocht ik haar en hield ze een super goede indruk achter met goeie zaxhte massage en vervolgens geil met haar mondje dichtbij mn lul, waarbij ik haar toen vroeg of ze daar zin in had en toen zei ze van 'yes we habe to enjoy' vervolgens toen heeerlijke hemelse seks gehad, waarbij ik haar niet eens vooraf hoefde te betalen omdat ze me vertrouwde.

Maar goed terug naar vandaag, ze kwam me ophalen in een mooie sarong en ik had er gelijk zin in. Ik kreeg gelijk dejavu naar vorig jaar. Heerlijk zachte massage en toen vroeg ze me ineens of ik zin had om wat meer dan massage te doen. Vervolgens in diverse standjes geneukt, waarbij ze soms geluiden maakte alsof ze pijn had (?). Ik vroeg haar of ze oke was maar het was gelukkig wel goed. Anyway heerlijke massage en super lekkere seks, ik ga haar zeker missen!!
 
Van een nieuwbie die zijn eerste bericht schrijft....
Moeten we nu ze weggaat zo.over haar schrijven?
Een ding weet ik zeker ze voelt zich er onprettig bij dat er hier wordt geschreven dat ze sex aanbied.
Mij heeft ze het overigens nooit aangeboden en we hebben een hele leuke klik.
Ik zou het ook niet doen gezien wat ze gedurende een massage doet zo lekker is dat sex niet heel veel toevoegt....ik Ga voor sex naar normale dvp
 
Ik denk dat Satang het enorm op prijs zou stellen als iedereen de mooie herinneringen aan haar voor zichzelf bewaart. Zonder uitgebreid te vertellen welke diensten ze wel of niet heeft aangeboden.
Als ze ervoor kiest om haar leven te veranderen en dus stopt met dit werk, dan wens ik haar alles toe wat ze wenst en verdient. Lieve Satang, als je dit leest, bedankt voor alle mooie momenten en herinneringen. All the best to you❤️. สวัสดี
 
Terug
Bovenaan Onderaan