Als hij niet steigert maar weigert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bestaat er dan ook een 'vals'-Susteren?
Marco, het is goed geweest.
Of je geeft toe dat je veel meer vertelt dan dat je daadwerkelijk hebt beleefd of je bent een vent van zijn slappe woorden!
Echt-Susteren is mijn favoriete woonplaats en noem dat nooit meer vals!
Nooit meer, want dan ga ik echt op zoek!
'Evenwichtige reviews...
De kenner heeft gesproken!
Geen kenner Marco, maar een wandelaar die elke bezochte DVP respecteerd. Geen lulverhalen zoals de jouwe.
Jij bent hier de meesteropschepper!
Ik hoop je nooit te ontmoeten, maar je bent altijd welkom in Echt-Susteren om te ervaren hoe we hier omgaan met "superboys".
 
Het overkomt me eigenlijk nooit. Ik krijg bij ieder vrouw een stijve.
Is mij (tot hiertoe) ook nog nooit overkomen...
Maar... kan me voorstellen als het gebeurt (zonder dat je stomdronken bent) dat best wat met je doet... als man!

En... als het dan eenmaal 'in je hoofd' zit... kan het nog wel best moeilijk worden! Faalangst... zeker in dit soort situatie is een echte 'killer'!
 
Marco, het is goed geweest.
Of je geeft toe dat je veel meer vertelt dan dat je daadwerkelijk hebt beleefd of je bent een vent van zijn slappe woorden!
Echt-Susteren is mijn favoriete woonplaats en noem dat nooit meer vals!
Nooit meer, want dan ga ik echt op zoek!

Geen kenner Marco, maar een wandelaar die elke bezochte DVP respecteerd. Geen lulverhalen zoals de jouwe.
Jij bent hier de meesteropschepper!
Ik hoop je nooit te ontmoeten, maar je bent altijd welkom in Echt-Susteren om te ervaren hoe we hier omgaan met "superboys".
Kerel... minder zeiken, meer neuken. Het is maar waar je jezelf druk om kan maken
 
Ik ben vorig jaar naar de huisarts gegaan en haal nu veilige pilletjes bij de apotheek. De kleinste pilletjes van 5mg en ik heb al aan een halve genoeg.

Daarvoor was hij wel eens niet helemaal hard of bleef ie maar 10 minuten echt hard. Ik kreeg daardoor de neiging me te gaan haasten. Nu met het pilletje ben ik weer heel relaxed; hij wordt en blijft gewoon echt hard, net als vroeger.
welk pilletje heb je gekregen en is dat via de verzekering?
 

ik heb het te doen met al die mannen, het is mijn ergste nachtmerrie dat hij weigert.

vroeger steigerde de mijne al bij het minste of geringste, heel wat keren met een tent in mijn badjas door Goldentime gelopen 🙈
nu ik richting de 60 ga merk ik dat het spontaan steigeren wat minder word, hij doet het wel nog altijd zonder problemen.

Vroeger als ik in een ramengebied liep kreeg ik bij het zien van sommige dames al gelijk een knellende onderbroek en ging ik slaafs gelijk naar binnen, ik wandelde dus echt mijn lul achterna. Nu het steigeren wat is afgenomen ben ik wat meer zelf in controle en dat is ook wel fijn.
Mooi muis, dat je de werkelijke belevenis aangeeft. Je hebt een sterk ego!
De meesten hier gaan veel en veel verder.
Jij onderkent en ervaar, ik doe mee!!
 
Hier steigert hij snel en lekker hard, maar kom dan wel te snel klaar.:( Nogal heel gevoelig.
Keerzijde van de medaille zeker? En vele dames doen ook geen poging meer om je nog eens hard te maken een tweede keer.
 
Is mij (tot hiertoe) ook nog nooit overkomen...
Maar... kan me voorstellen als het gebeurt (zonder dat je stomdronken bent) dat best wat met je doet... als man!

En... als het dan eenmaal 'in je hoofd' zit... kan het nog wel best moeilijk worden! Faalangst... zeker in dit soort situatie is een echte 'killer'!
Gaan we weer!
Marco heeft weer geen problemen.
Zou iedere vrouw neersabbelen!
Wordt 100% betaalt door GR!
Hou op met die shit, stupid cock!,
Of ik sla je…………..
Gaan we weer!
Marco heeft weer geen problemen.
Zou iedere vrouw neersabbelen!
Wordt 100% betaalt door GR!
Hou op met die shit, stupid cock!,
Of ik sla je…………..
Sorry Marco, slaan is not done!
Maar je oneindige gezeik over super klaatkomen ben ik kotsmoe!
 
Stijgeren... Hell NO....potverdekke.....geen probleem.
Het probleem is dat ik een snelle schieter ben ( :sad), en dan is het stijgeren snel gedaan :(
Gezien de leeftijd is het terug stijgeren soms een issue.
Ik heb nu eenmaal een dame nodig waarbij ik me op m'n gemak voel. Een afwerkdame doesn't do the trick.
 
Gaan we weer!
Marco heeft weer geen problemen.
Zou iedere vrouw neersabbelen!
Wordt 100% betaalt door GR!
Hou op met die shit, stupid cock!,
Of ik sla je…………..

Sorry Marco, slaan is not done!
Maar je oneindige gezeik over super klaatkomen ben ik kotsmoe!
Kotsmoe, tot ik moet overgeven.
Doe gewoon je ding en hou ons objectief op de hoogte. Soms denk ik dat de PAUS aan het woord is!
Ben je echt een arme sufferd??
 
Terug
Bovenaan Onderaan