Recensie Saskia, Privé Nostalgie, Wervik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
09/09/23
7
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-nostalgie-4.html
Totale kosten (in euro)
300
Mijn eerste beoordeling via een vertaler, dus een beetje toegeeflijkheid. Saskia is een Nederlandstalige Belgische die ook Frans spreekt. Een meisje dat al heel lang bij Nostalgie werkt, Nostalgie heel goed geleid door de baas Sylvio. Ze is een gebruinde blonde milf met grote tieten Ze is nergens bang voor en accepteert gemakkelijk pzc, anaal en klaarkomen in het gezicht Ze is een echte leuke meid, maar ze weet ook hoe ze wild en venijnig moet zijn. Als ik met haar afspreek is het voor een sessie van 2 uur en de tijd gaat heel snel voorbij, ik heb al triootjes met haar gedaan (w/w/m) ze speelt de lesbische rol heel goed. Een van haar bijzonderheden is dat ze een overvloedige fontein is als ze goed opgewonden is ...... ze blinkt ook uit in zeer diepe fellatio. Spelen met speeksel en andere vloeistoffen is mogelijk.
Massage van de prostaat, intens en diep.
Aan jou de keus, veel plezier!

Ze is begin 50, maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Blinkt uit in de PSE-rol, maar weet ook hoe ze een GFE moet zijn. Zeer goede hygiëne, ze is ook ingeënt tegen hepatitis B vanwege haar andere baan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Van de week bij deze Cougar langs geweest. Saskia is een wat oudere dame die er nog fantastisch uitziet voor haar leeftijd.

Aangekomen aan Nostalgie parkeerde ik mijn wagen discreet achter het gebouw… de vriendelijke Silvio liet mij binnen en we sliegen een praatje terwijl ik wachtte tot cougar Saskia klaar was.
Ze zag er geweldig uit in haar sexy lingerie met zwarte kousen en high heels. Ik volgde haar naar boven waar ze me binnen leidde in een zeer mooie kamer met een rond bed en spiegels aan de zijkanten en het plafond.

Ze nodigde me uit aan de wastafel waar ze mijn lul met een washandje waste en ook mijn kontje meenam. Terwijl ik mijn handen waste en mijn mond spoelde, nam Saskia mijn lul al in haar warme mondje. Mmmm wat zuigt deze vrouw heerlijk. Ik liet haar lekker doen en ze zoog en likte aan mijn pik en ballen tot ik keihard stond. Zalig!

Ik liet haar rechtstaan en we kusten innig terwijl mijn handen haar lichaam verkenden. Ze onblootte haar grote borsten die ik onmiddellijk in mijn mond nam. Ik zoog en likte haar heerlijke borsten en tepels. Al kussend, likkend en voelend kwalen we bij het bed terecht, waar ik haar op haar rug liet plaatsnemen.
Ik nam op mijn knieën plaats naast het bed, spreidde haar benen en begon haar kutje hevig te likken! Ik likte haar poesje, zoog op haar clitoris en nam ook af en toe haar kontgaatje mee… Saskia liet het gewillig toe en kreunde lekker onder get genot.

Dan was het haar beurt… ze trok me naar boven en nam mijn keiharde paal meteen in haar gulzig mondje! Ze likte en zoog en nam ook mijn ballen mee. Ze zakte verder af en begon me heerlijk te rimmen… wat een geile vrouw! Ze zorgde er tegelijk voor dat ik toegang had tot haar kutje en ik begon haar lekker te vingeren terwijl zij mij oraal bevredigde. In geen tijd stroomden de sappen uit haar natte poes… grrr heerlijk!

Tijd om dat geile poesje te neuken! We gingen meteen hevig van start in missionaris terwijl we kusten, ik aan haar borsten zoog en zij me met geile praat aanmoedigde haar lekker te neuken. Wat een feest!
Ik moest even bekomen, maar Saskia wou verder… ze kroop op me en begon me in cowgirl heerlijk af te rijden. Ze voelde dat ik even iets minder hard stond, kroop van me af en begon me meteen af te zuigen met haar geile mondje.

Ik stond terug keihard en ze zette zich klaar in doggy. Ik duwde mijn lul in haar natte poesje en meteen zaten we in een stevig tempo te neuken. Ik sloeg op haar heerlijke ronde billen en ze moedigde me aan om haar harder en meer te slaan…. wat een waanzinnig geile vrouw. Ik neukte haar hard en diep wat ze heerlijk vond en gaf haar bij elke stoot een ferme tik op haar billen.

Ik hield het niet meer en trok me terug uit haar natte poes. Oh ja kom maar lekker in mijn mondje, riep ze terwijl ze haar lippen over mijn lul schoof. Ze zoog me heerlijk tot een hoogtepunt en ik kwam geweldig lekker klaar. We gaven elkaar nog een korte cumkiss waarna ze de rest uitspuwde in de wastafel.

Nog even opfrissen en een leuke babbel en het uur was ruim voorbij. Wat een geweldig toffe en geile vrouw, en wat een hemelse service.
Voor mij niet altijd makkelijk omwille van de afstand en de uren om daar te geraken, maar van zodra ik kan ziet Saskia mij terug. Wat een vrouw! Herhalingsgevaar: 2000%

Terug
Bovenaan Onderaan