Recensie Sarah, Hilversum 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeweettoc

Newbie
1
17/09/24
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9168762-sarah
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Na lange tijd weer op een forum aanwezig.

Op voorhand: ik ga niet in discussie. Ik wil een recensie plaatsen zodat een wandelaar grotere kans krijgt om een leuke date te krijgen en geen zuurverdiende centen weggooit. Dit is mijn ervaring en die kan best anders dan de jouwe zijn.

Dat gezegd hebbende, de date was vaag en niet voor herhaling.

Contact: goed, snel en vrij duidelijke communicatie.

Ontvangst: Wazig. Waarom?...Dame ontvangst in een hotel. Zover simpel. Bij aankomst appje en klaar...Nee ik word gebeld met instructies niet goed verstaanbaar.. aanhouder wint uiteindelijk op haar kamer.. zij is het van de foto dus positief. Kortaf "hoe lang, kost zoveel", daarna " uit". Ik vroeg "kleren uit?", " ja".

Daad: raam-stijl. Zit hier condoom om een slappe lul en zesde versnelling, waarop ik reageerde met rustig doe eens ontspannen...twee minuten.."sex?" Voordat hij slap werd ja en doggie want eerlijk haar kont is ideaal hiervoor....Vloepte er zo in zonder ruim te zijn....Afwisselend gestopt en snel gewisseld naar missio omdat ik haar kut wilde zien (ben gek op een volle poes)... lekkere redelijke lippen...beetje afwisselend stoten zodat ik kon kijken hoe hij erin ging met die lippen eromheen.. daarna gespoten toen ze erom vroeg.... Niet te gek gedaan want het is de eerste keer en dan ben ik voorzichtig met een dame...ik ben wat groter geschapen en daar moet je mee kunnen omgaan...en raggen in een vrouw die eigenlijk geen zin heeft ben ik niet van.

Afronding:
Net als de start, koud, geen mogelijkheid tot douchen ondanks aanwezig.. direct op haar telefoon.

Conclusie:
Wil je snel iets kwijt prima. Van te voren gevraagd of de mogelijkheden klopten waaronder zoenen. Niet eens een kusje.
Uiterlijk: gezicht een 5, lichaam (voor de sex) 7.
Sex: 6, zij is in het bezit van die lekkere poes, welke je makkelijk laat klaar komen. Ik kan dit niet uitleggen, maar sommige vrouwen hebben dat.
Herhaling: 0% kans
 
Terug
Bovenaan Onderaan