Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren eens geweest naar deze gangbang
Ik moet zeggen die nieuwe locatie in de pinte is heel groot en ook mooi ingericht.
LauraXite en Cathaleya waren in topvorm, deze dames zijn steeds een plezier!
Dan waren er nog er nog 2 koppels.
1 daarvan met prachtige boezem was lekker om van te genieten, wat een prachtdame was me dit.
Ik heb er heel erg van genoten en zij ook trouwens. Ik hoop dat ik ze nog eens ga tegenkomen :)
 
Vandaag naar de gangbang van Elle in Villa Flora, De Pinte. In de line-up: Laura Xite, Angel Dust, Caroline en Penny Pany plus 3 andere actieve dames. Cataleya is ook binnengewaaid, maar nam niet deel. Laura Xite heeft een mooie show ten beste gegeven aan de pas geïnstalleerde paal en later waagde Caroline zich ook aan een nummertje. Het was een mooie namiddag met fijne enthousiaste dames. Ik heb me uitstekend vermaakt.
 
Vandaag naar de gangbang van Elle in Villa Flora, De Pinte. In de line-up: Laura Xite, Angel Dust, Caroline en Penny Pany plus 3 andere actieve dames. Cataleya is ook binnengewaaid, maar nam niet deel. Laura Xite heeft een mooie show ten beste gegeven aan de pas geïnstalleerde paal en later waagde Caroline zich ook aan een nummertje. Het was een mooie namiddag met fijne enthousiaste dames. Ik heb me uitstekend vermaakt.
Mooi zo. Zijn er lockers in Villa Flora?
 
Vandaag naar de gangbang van Elle in Villa Flora, De Pinte. In de line-up: Laura Xite, Angel Dust, Caroline en Penny Pany plus 3 andere actieve dames. Cataleya is ook binnengewaaid, maar nam niet deel. Laura Xite heeft een mooie show ten beste gegeven aan de pas geïnstalleerde paal en later waagde Caroline zich ook aan een nummertje. Het was een mooie namiddag met fijne enthousiaste dames. Ik heb me uitstekend vermaakt.
en de drukte, qua mannen?
 
Mooi zo. Zijn er lockers in Villa Flora?
Er zijn voldoende lockers in de ruime kleedkamer.
en de drukte, qua mannen?
Het is moeilijk een massa in beweging te tellen. Bij momenten kon het druk zijn omdat niet alle 7 dames tegelijk actief zijn. In afwachting van een plaatsje gewoon wat geduld hebben, genieten van het schouwspel, wat praten met je buur of met een dame die een pauze neemt, iets drinken aan de toog, ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan