Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Collega's,
Ik ben nog nooit in de rosse buurt in Den Haag geweest. Wel in het verleden over gelezen. Zo heb ik eens gelezen over een dame uit het Oostblok die voor 100 euro all-the-way gaat. Tong in je oor etc, heeft zich niet intiem geschoren. Dat zijn de dingen die mij zijn bijgebleven. Maar ja, haar naam... Hoe ze heette dat ben ik vergeten.
Iemand die begrijpt wie ik bedoel? En wellicht meteen een tip waar ik het beste kan parkeren zonder een kapitaal aan parkeergeld kwijt ben?
 

Je zal denk ik deze dame bedoelen ....

Parkeren in de straatjes in de omgeving of in parkeergarage om de hoek van de Geleenstraat in de Scheldestraat , Park Bee, even checken op google maps...
 
Laatst bewerkt:

Je zal denk ik deze dame bedoelen ....

Parkeren in de straatjes in de omgeving of in parkeergarage om de hoek van de Geleenstraat in de Scheldestraat , Park Bee, even checken op google maps...
Fijn, dank je wel!!
 
Zijn de werkzaamheden aan de Pletterijkade al voorbij?
neen helaas niet broeder @BuurmanNextDoor
gaat ook nog wel 2 jaar duren

Het vervangen van de kademuur en de riolering staat gepland van maart 2024 tot de zomer een jaar later. Als dat eenmaal is gebeurd wordt de weg ingericht en dat gebeurt ook op het Rijswijkseplein. Zoals de planning er nu voor ligt zullen al die werkzaamheden in het voorjaar van 2026 klaar zijn
 
Dag wandelaar,

Ik ben opzoek naar een dame wellicht kunnen jullie me helpen.

De Dame staat/stond altijd aan de geleenstraat 23, k3,4,5 weet niet precies welke kamernummer. De raam waar ze achter stond was beetje met blauw verlicht. Ze heeft zwart haar best een stevig postuur maar niet dik best grote voorgevel siliconen en ook best wel een achterwerk, ook had ze altijd zwarte pakjes aan vaak met stockings en vaak donker lippenstift. Ze heeft best een dominante uitstraling. Heb haar naam nooit gevraagd.

Ik bezocht haar in de avonden tussen 19:00/21:00 op verschillende dagen het was zeker geen een dagsvlieg.

Ben haar al paar keer misgelopen en ik woon niet in de buurt, wellicht was ze op vakantie of is ze gestopt ? Of werkt ze ergens anders..?
er staat nu iemand anders met een bril (niet Julia) deze info is van vorig week. Ik kan haar niet vinden in de forum vreemd genoeg.

Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan