Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, niet gezien.Goedemorgen, is Fleur vandaag aanwezig in de Geleen?
Is dinsdag de vaste dag van Betty?
Vroeg me af of ze er überhaupt nog was aangezien ik er de laatste weken een paar keer ben geweest maar telkens geen Wendy. Is ze vandaag toevallig al gespot?Jawel, maar daar heb je nu niets aan.
Nzc doet ze ook ?
Nu weet ik wie je hebt gezien, Aysha, na lange tijd weer terug, Geleenstraat 110 k5.Weet iemand de naam van het blondje met grote borsten in de Geleenstraat kamer 110 k4 denk ik?
Dan zal het 23 zijn geweest.Er was één Disna, maar die is zojuist vertrokken.
Welke shift Paulus?Nu weet ik wie je hebt gezien, Aysha, na lange tijd weer terug, Geleenstraat 110 k5.
Dat vroeg je gisteren ook al.Iemand Lisa met verlichte beer gespot?
Ik kreeg geen antwoordDat vroeg je gisteren ook al.
Dan ga je daar 1 uur rijden, uurtje ijsberen en dan zie je haar bij een collega op #2, maak je oogcontact en vraagt non verbaal of ze tijd heeft doodleuk nee zeggen. Kan wel van alles verzinnen waarom niet…. Jammer en weg was ik. Wellicht over een tijdje weer proberen of een ander vroeger tijdstip.Ze is momenteel aanwezig.
Nee, weet ook niet of ze terugkomt.Jurgitta al terug van vakantie ?
Herkenbaar. Mij laat ze ook niet (meer) binnen.Dan ga je daar 1 uur rijden, uurtje ijsberen en dan zie je haar bij een collega op #2, maak je oogcontact en vraagt non verbaal of ze tijd heeft doodleuk nee zeggen. Kan wel van alles verzinnen waarom niet…. Jammer en weg was ik. Wellicht over een tijdje weer proberen of een ander vroeger tijdstip.
Mooi karwei voor die mannen.Het vervangen van de kademuur en de riolering staat gepland van maart 2024 tot de zomer een jaar later. Als dat eenmaal is gebeurd wordt de weg ingericht en dat gebeurt ook op het Rijswijkseplein. Zoals de planning er nu voor ligt zullen al die werkzaamheden in het voorjaar van 2026 klaar zijn
Dan mag er niet gezegd worden dat ze all the way gaatNope doet ze niet
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze all the way gaatDan mag er niet gezegd worden dat ze all the way gaat