- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leuk-en-lief-meisje-ik-hou-van-stoute-dingen.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Dit jonge poppetje met blond haar en (naar mijn smaak) veel te grote, fake borsten, staat al een aantal jaren in het SKW.
Zelf bezocht ik ze vóór haar grote boobjob en haar carriere in de kinky wereld. Tegenwoordig heb ik de indruk dat ze vooral nog de kinky klanten bediend, maar daar ben ik niet zeker van.
Indertijd vond ik ze wel lekker wippen: ze warme me goed op door me over mijn hele lijf te likken, daarna speelde ik wat met haar toen nog normale tietjes. Het pijpen deed ze met gevoel maar niet heel wild. Het neuken was lekker, in meerdere standjes en met veel oogcontact. Wel geil.
Ze adverteert constant op Redlights.
Ze zou er zitten tussen 7u-17u op Schippersstraat 25/1; tussen 17u-einde shift op Schippersstraat 21 (nummer onbekend).
Normaal heeft ze ook een naambordje hangen.
Zelf bezocht ik ze vóór haar grote boobjob en haar carriere in de kinky wereld. Tegenwoordig heb ik de indruk dat ze vooral nog de kinky klanten bediend, maar daar ben ik niet zeker van.
Indertijd vond ik ze wel lekker wippen: ze warme me goed op door me over mijn hele lijf te likken, daarna speelde ik wat met haar toen nog normale tietjes. Het pijpen deed ze met gevoel maar niet heel wild. Het neuken was lekker, in meerdere standjes en met veel oogcontact. Wel geil.
Ze adverteert constant op Redlights.
Ze zou er zitten tussen 7u-17u op Schippersstraat 25/1; tussen 17u-einde shift op Schippersstraat 21 (nummer onbekend).
Normaal heeft ze ook een naambordje hangen.