Vandaag was ze er wel... en het was voor mij mijn eerste keer wandelen...
Afgesproken via WhatsApp, interessante prijzen.
De foto's zijn correct en recent. Deze tiny heeft een klein lekker lijf met kleine borstjes, veel ouder dan begin de 20 zal ze zeker niet zijn.
Ze liet me binnen en nam me mee naar haar (hotel)kamer. Ik merkte al weinig enthousiasme (kan ook aan mij liggen). Al onmiddellijk liet ze weten dat ze geen woord Engels kan, en dat is geen leugen, communicatie is bijna onmogelijk en moet via vertaalapp. Er was wat onenigheid over de afgesproken prijs en toen was voor mij helemaal duidelijk dat zij niet zelf haar zaakjes regelt (red flag). Na overleg via haar telefoon was ze akkoord met de afgesproken prijs en ik heb haar €80 betaald voor een half uurtje.
Kussen wou ze niet en ze vroeg me om me dadelijk uit te kleden. Zelf kleede ze zich niet uit en haar aanraken liet ze maar wat ongemakkelijk toe, ik heb dan ook niet aangedrongen. Ze begon al te zwaaien met het condoom, wat ze vervolgens helemaal afrolde (red flag) nog voor ik uitgekleed was. Ik moest haar met handen en voeten uitleggen dat dit zo niet werkt en kon haar onmogelijk duidelijk maken dat een nieuw condoom nodig was. Ze verstaat echt niks, ook de vertaalapp was geen oplossing. Ze belde dan maar een hulplijn die ook nauwelijks Engels verstonden. Ze dachten dat ik zonder condoom wou en vroegen hiervoor extra (als je het zou willen, het kan dus). Ik hoorde ook een mannenstem op de achtergrond, dus nieuwe red flag.
Ik had hier geen goed gevoel bij, ik betwijfel of dit meisje dit vrijwillig doet en of ze het zelfs eerder heeft gedaan, als je al geen condoom juist weet aan te doen...
Uiteindelijk nam ze een nieuw condoom die ik dan aandeed over m'n halve erectie. Ik had de indruk dat ze zonder condoom niks wou doen. Ik moest op bed gaan liggen en ze begon met haar (kleine) handjes m'n knuppel te masseren. Ik vroeg haar om met haar mond over te nemen en ik kwam nog voor ik het wist (het is dan ook al enkele maanden geleden dat ik nog sex had en kom nogal vaak te snel...).
Voor haar was de kous af, dus tot neuken is het zelfs niet gekomen. Ze wou me nog masseren, daar heb ik voor bedankt.
Kortom: zeer onervaren tiny knap ding in de handen van...
Doe er je ding mee, of juist niet...