Deze dame ben ik ook meteen gaan bezoeken toen ze wat bij me in de buurt was... (begin dit jaar ergens , denk ik) Ik had ze ook al lang gezien op andere plaatsen en was best 'blij' dat ze eens korter bij ontving.
Zoals in de vorige recensies hier idd : geen enthousiasme, mss/wsl idd tegen haar eigen wil, alles wat vermeld is op de site bij mogelijkheden kan dus wsl niet (mss dachten ze dat 'wat niet mogelijk is' aangevinkt moest worden
)
Ze verstond ook geen woord engels, gelukkig dat ik ondertussen al wat ervaring had en dus op voorhand alles nog eens bij haar wou bespreken, maar na een paar minuten van 'miserie' een vriendin erbij gekomen, die alexxia . Toen die er was en ik met haar wat aan het bespreken was wat wel en niet mogelijk was, was Sara al de gang op en niet meer te zien
Die Alexxia stelde voor om haar te nemen en ze alles zonder condoom was mogelijk bij haar...
Mijn goesting was uiteraard wel wat over dus ik heb vriendelijk bedankt en ben door gegaan. Jammer wel want als die Sara wat enthousiasme enz had, leek het mij wel een lekker ding.
Mijn samenvatting, zoals de meerderheid hier : ookal is het verleidelijk door haar profiel te bekijken, maar doe het toch maar niet. ^^