- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/4716776-sanne
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen vrijdag bij deze dame op bezoek geweest in Club Privé 68 in Heerlen. Wat een heerlijke vrouw is me die Sanne, een echte nymfomane MILF. Heb haar heerlijk kunnen beffen, en bij haar "komen" ontstak ze een waar vuurwerk. Ook haar aansluitend neuken in missionaris was heerlijk, waarna ik haar aansluitend nog wat heb gevingerd. Wat een geweldig wijf, ik ben nu na een week nog onder de indruk !
Sanne is een Nederlandse vrouw, een echte 'parkstad' dame, afkomstig uit de regio dus. Goed verzorgd, rechttoe rechtaan, maar ook eerlijk, houdt zich aan de afspraken (ik had een bepaalde kledingwens) en sympathiek. Haar lichaam is goed geproportioneerd met de juiste rondingen, heerlijk !
Ik kan deze dame iedereen aanraden, je krijgt waarvoor je betaald, en ik ga haar zeker nog eens bezoeken !
Sanne is een Nederlandse vrouw, een echte 'parkstad' dame, afkomstig uit de regio dus. Goed verzorgd, rechttoe rechtaan, maar ook eerlijk, houdt zich aan de afspraken (ik had een bepaalde kledingwens) en sympathiek. Haar lichaam is goed geproportioneerd met de juiste rondingen, heerlijk !
Ik kan deze dame iedereen aanraden, je krijgt waarvoor je betaald, en ik ga haar zeker nog eens bezoeken !
Laatst bewerkt: